استاندار خوزستان با اشاره به اینکه شهید رییسی همواره نگاه ویژه‌ای به خوزستان داشتند گفت: ۱۶۰ هزار میلیارد ریال عوارض آلایندگی در دولت سیزدهم به استان اختصاص یافت.
کد خبر: ۱۱۷۲۵۷۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸ 24 June 2024

تابناک خوزستان: علی اکبر حسینی محراب بیان کرد: دولت سیزدهم تلاش فراوانی برای دریافت عوارض آلایندگی در جهت آبادانی هر چه بیشتر شهرها و روستاهای استان به انجام رساند.

وی افزود: دراین راستا حمایت های خوبی توسط هیات دولت برای تخصیص بی‌سابقه این میزان عوارض آلایندگی به استان صورت گرفت.

حسینی محراب ادامه داد: نظارت بر نحوه توزیع عوارض آلایندگی به منظور توسعه عدالت و آبادانی در استان بسیار اهمیت دارد و این مهم به خوبی رعایت شد.

استاندار خوزستان اضافه کرد: برای هر شهرستان رقم مشخصی بر اساس نیاز توزیع شده و شاهد آبادانی و اجرای طرح‌های عمرانی خوبی به ویژه در روستاها بودیم.

انتخاب اصلح مهمترین محور انتخابات است

استاندار خوزستان با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخاب فرد اصلح مهم‌ترین اصل و محور در انتخابات است.

وی گفت: دشمنان به دنبال فتنه و دسیسه در جامعه به منظور ایجاد اختلال در انتخابات هستند به همین دلیل مردم باید مثل همیشه هوشیار و مراقب باشند.

حسینی محراب ادامه داد: از بزرگان و عشایر درخواست داریم که مردم را برای حضور در پای صندوق‌های رای دعوت کنند و فردی با ویژگی‌های ۱۸ گانه‌ای که رهبر معظم انقلاب فرمودند انتخاب کنند.

استاندار خوزستان تاکید کرد: باید کتابی از خدمات و تلاش‌های شهید خدمت آیت الله رییسی برای ماندگاری در انقلاب اسلامی و معرفی به آیندگان نوشته شود.

هشتم تیرماه جاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار