نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در خصوص واردات خودرو به کشور اقدامات بسیار خوبی انجام شده گفت: شهرداری نیز از این فرصت برای واردات ماشین آلات راهسازی استفاده کرده و قطعا از ظرفیت منطقه آزاد اروند برای واردات خودرو استفاده خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۷ 26 June 2024

تابناک خوزستان: مجتبی یوسفی چهارشنبه در آیین آغاز عملیات اجرایی ۹ هزار میلیارد ریال و افتتاح یک هزار میلیارد ریال طرح عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز در محل گیت بوستان بیان کرد: اولین اقدامی که در مجلس یازدهم در حوزه شهرداری‌ها انجام شد اصلاح قوانین به نفع مردم و تصویب قوانین و راهکارهایی برای افزایش درآمد شهرداری‌ها بوده است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰‌ مجلس شورای اسلامی سهم اعتباری دهیاری‌ها و مناطق محروم را از سه درصد به چهاردرصد افزایش داد بنابراین باید با اصلاح قانون به دنبال افزایش کیفیت زندگی مردم باشیم.

یوسفی ادامه داد: در حوزه قانون‌گذاری باید به گونه‌ای عمل کرد که مشکلات مردم حل شود، با همکاری دولت سیزدهم ۷۵ اتوبوس شهری در سال جاری به اهواز اختصاص یافت.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با این اقدام تعداد اتوبوس شهری اهواز به ۲۰۰ دستگاه افزایش یافت افزود: تا پایان امسال تعداد اتوبوس ناوگان شهری اهواز به ۳۰۰ دستگاه خواهد رسید.

وی تامین قیر رایگان، توجه به احیای بافت فرسوده اهواز و سند دار کردن املاک مردم را از دیگر اقدامات مهم اجرا شده در شهرستان اهواز عنوان کرد.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برای پیشبرد اهداف و توسعه در شهرستان اهواز ضروری است که شورا و شهرداری اهواز با یکدیگر همکاری و همدلی بیشتری را داشته باشند.

یوسفی ادامه داد: تلاش می‌شود تا با استفاده از ظرفیت و کمک وزارت نفت برای کاهش گره‌های ترافیکی در اهواز اقدامات موثری انجام شود.

در ادامه این آیین نماینده دیگر مردم اهواز ، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شهرداری اهواز در اجرای طرح‌ها و خدمات رسانی به مردم تمام شهررا یکسان و برابر ببیند.
سید محسن موسوی زاده اظهار کرد: طولانی شدن طرح‌ها باعث نارضایتی مردم می‌شود و انتظار می‌رود زیباسازی طرح‌های تکمیل شده در راستای زیباتر شدن چهره شهر انجام شود.

وی با بیان اینکه طرح‌هایی که در زمان تعیین شده به سرانجام نمی‌رسند انجام نشوند ادامه داد: نابسامانی آسفالت و چاله‌های شهر به عنوان یکی از مطالبات مردم اهواز، باعث نارضایتی مردم شده است.

رونمایی از ۷۵ دستگاه تاکسی، افتتاح چندین طرح آسفالت‌ معابر و بهسازی فضای شهری امروز افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

برچسب ها: واردات ، خودرو ، خوزستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار