استاندار خوزستان بر لزوم اجرا شدن پروژه‌های بسترسازی رودخانه کارون، بهبود ورودی اهواز و کامل کردن‌کمربند سبز این شهر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ 26 June 2024

تابناک خوزستان: علی‌اکبر حسینی‌محراب در مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۰۰۰ میلیارد تومان طرح‌های شهری اهواز که امروز (۶ تیرماه) در گیت بوستان اهواز برگزار شد، بیان کرد: وزارت نفت برای خاموش کردن فلرهای نفتی در شهرستان اهواز اقدامات خوبی انجام داده است و طبق برنامه ارائه شده، تا سال ۱۴۰۴ باید این فلرها جمع‌آوری شوند.

وی گفت: جمع‌آوری فلرهای نفتی به عنوان یکی از دغدغه‌‍‌های زیست محیطی اهواز و استان خوزستان، در کاهش آلودگی هوا بسیار اثرگذار خواهد بود و امید است این رویکرد در دولت جدید نیز به خوبی دنبال شود.

حسینی، محراب بسترسازی رودخانه کارون ، بهبود ورودی اهواز و کامل کردن‌کمربند سبز این شهر را از جمله اقدامات مهمی دانست که باید اجرا شود.

تغییر سرانه فضای سبز خوزستان با اجرای طرح زراعت چوب

استاندار خوزستان در ادامه این آیین با اشاره به طرح اقتصادی و اشتغالزایی زراعت چوب در استان بیان کرد: طرح زراعت چوب در ۳۰۰ هزار هکتار به مدت چهار سال در استان انجام خواهد شد.

وی گفت: خوشبختانه مردم استقبال بسیار خوبی از این طرح داشتند و قطعا اجرای کامل این طرح باعث تغییر و افزایش سرانه فضای سبز استان و اهواز خواهد شد.

حضور پرشور مردم در پای صندوق رای مانعی در برابر دسیسه‌‎های دشمنان

استاندار خوزستان در ادامه سخنان خود ضمن دعوت مردم برای حضور در انتخابات گفت: در انتخابات پیش رو انتظار می‌رود همه اقشار و تفکرها پای صندوق‌های رای حاضر شوند و شاهد حضور حماسی مردم خوزستان باشیم.

وی افزود: امیدواریم با حضور پرشور مردم، دشمنان به اهداف شوم خود نرسند و مسیر شهید رئیسی همچنان ادامه یابد.

حسینی محراب گفت: همه جریان‌های ضد انقلاب به دنبال رقم زدن درصد پایین حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند اما قطعا مردم با هوشیاری و بصیرت همیشگی، مانع به نتیجه رسیدن فتنه‌های دشمنان خواهند شد.

آیین بهره‌برداری ۱۰۰ میلیارد تومان و آغاز عملیات اجرایی ۹۰۰ میلیارد تومان طرح‌های عمرانی و ترافیکی شهرداری اهواز امروز با حضور استاندار خوزستان و جمعی از مسئولان برگزار شد.

هفته گذشته نیز ۹۸۰ میلیارد تومان طرح عمرانی و ترافیکی اهواز به بهره‌برداری رسید.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار