به مناسبت عید سعید غدیر و دهه ولایت انجام شد:
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، سه شنبه ۵ تیر اعلام کرد که این پایگاه به مناسبت عید غدیر خم، با همکاری و همیاری قرارگاه جهادی و محرومیت زدایی شهید تندگویان، ۲ هزار ۵۰۰ پرس غذا را در ۲ برنامه جداگانه تهیه توزیع می کند.
کد خبر: ۱۱۷۲۹۱۴
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ 26 June 2024

تابناک خوزستان: به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، علی اکبری ضمن تبریک فرارسیدن عید غدیر خم به عنوان عید اکبر شیعیان و تاکید بر لزوم انتشار پیام این روز بزرگ، گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، صبح روز عید، بسیجیان پایگاه  ۵۰۰ پرس غذای گرم را در قالب طرح اطعام علوی تهیه و در روستاهای همجوار تاسیسات فرآیندی شرکت توزیع کردند.

وی با اشاره به اینکه پایگاه مقاومت بسیج شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در دهه ولایت یک ایستگاه صلواتی را به مدت ۴ روز در بلوار ساحلی شرقی(محل گردهمایی مردم اهواز در دهه ولایت و عید غدیر) برپا کرده بود،افزود: امشب نیز ۲ هزار پرس غذا تهیه و میان شرکت کنندگان در جشن عید توزیع می شود. 

اکبری خاطر نشان کرد که این پایگاه یک برنامه جنگ شادی را نیز تدارک دیده است که توسط هنرمندان محبوب مردم، در محل فوق الذکر برای شهروندان اهوازی اجرا می گردد.  
  
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در پایان از حمایت های مدیر عامل محترم شرکت، مهندس قباد ناصری و فرمانده محترم مرکز بسیج شهید تندگویان، سرهنگ پاسدار حسن باقری جهت همکاری صمیمانه در برگزاری برنامه های ویژه دهه ولایت و امامت تقدیر و تشکر کرد

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار