فرماندار اهواز با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور در اهواز وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۷۳۰۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸ 27 June 2024

تابناک خوزستان: سید احمد موالی‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: تمهیدات لازم برای اخذ رای در ۶۰۷ شعبه شهرستان اهواز اندیشیده شده است.

وی افزود: برنامه‌ریزی برای تامین آب آشامیدنی و وسایل سرمایشی انجام شده است و در حال حاضر در حال تامین اقلام پشتیبانی در ۳۰ منطقه انتخاباتی در اهواز هستیم.

موالی‌زاده با بیان اینکه امنیت انتخابات در اهواز تامین شده است، گفت: آمادگی لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور وجود دارد. شعب اخذ رای از ساعت ۸ صبح ۸ تیرماه آماده رای‌گیری از مردم هستند و مردم برای رای دادن باید شناسنامه یا کارت ملی همراه خود داشته باشند.

فرماندار اهواز با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات گفت: امیدواریم با رای دادن، به مردم‌سالاری دینی کشورمان که یکی از ارکان اصلی این نظام است کمک کنیم. از مردم می‌خواهم با بررسی و مشورت، فرد اصلح را انتخاب کنند. در این خصوص مقام معظم رهبری معیارهای فرد اصلح را فرموده و اتمام حجت کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار