مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: از همه مردم ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش ایران و خوزستان می خواهم که روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و انتخابی آگاهانه چهار سال آینده کشور را تضمین کنند.
کد خبر: ۱۱۷۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷ 03 July 2024

تابناک خوزستان: حمید بنی تمیم اظهارکرد: در انتخابات پیش رو باتوجه به این که قرار است نفر اول اجرایی کشور را برای مدت چهار سال انتخاب کنیم، بدون شک حضور و هر رای ما در روند اجرایی مملکت، معیشت مردم و نیز مسائل کلان کشور تاثیرگذار خواهد بود.

او ادامه داد: طبیعتا نمی توانیم به این انتخابات و اهمیت آن بی تفاوت باشیم و از همه مردم ایران به ویژه جامعه بزرگ ورزش ایران می خواهم که در روز جمعه ۱۵ تیرماه با حضور پرشور خود پای صندوق های رای و انتخابی آگاهانه چهار سال آینده کشور را تضمین کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان عنوان کرد: این انتخابات فرصتی برای نشان دادن حضور پرشور و مسئولانه مردم ایران و پایبندی آن ها به آرمان‌های انقلاب اسلامی است و حضور پرشور ملت ایران پای صندوق‌های رای باعث اقتدار ایران، شادی دوستان و ناامیدی دشمنان می‌شود.

وی گفت: از جامعه ارزشمند و بزرگ ورزش و جوانان خوزستان نیز دعوت می‌کنم که حضور گسترده‌ای در این انتخابات داشته باشند. ضمن این که قرار است جامعه ورزش استان روز جمعه همدل و متحد در حسینه ثارالله گردهم بیاییم و از طریق این شعبه رای‌های خودمان را به صندوق رای بیندازیم.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار