مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: اتصال شهرک‌های صنعتی خوزستان به شبکه ارتباطی گسترده و پایدار به عنوان یکی از زیرساخت‌های مهم حوزه تولید با همکاری شرکت مخابرات استان در حال انجام است.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۱۷
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۲ 03 July 2024

تابناک خوزستان: علی مهدی‌پور با اشاره به اهمیت پوشش حداکثری اینترنت در شهرک‌های صنعتی استان بیان کرد: شبکه ارتباطی پایدار برای معرفی محصولات تولیدی و ارتباط با مشتریان واحدهای تولیدی بسیار اهمیت دارد و اینترنت از ملزومات اساسی حوزه‌ تولید و صنعتی محسوب می‌شود.

وی افزود: شرکت شهرک‌های صنعتی وظیفه تامین زیرساخت لازم برای رونق کسب و کارهای تولیدی و صنعتی را دارد، بر همین اساس تامین اینترنت به عنوان یکی از زیرساخت‌های به روز و مهم در دستور کار شرکت شهرک‌ها صنعتی استان قرار گرفته است.

مهدی پور با اشاره به شهرک‌های صنعتی که فاقد خطوط ارتباطی مناسب در استان گفت: نواحی صنعتی گتوند، باغملک و شهرک های امیدیه، سوسنگرد و دزفول سه فاقد شبکه ارتباطی بودند که زیر پوشش اینترنت پایدار قرار گرفتند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان اظهار کرد: بیش از ۹۰ از شهرک ها و نواحی صنعتی استان از امکانات مخابراتی مناسب برخوردار هستند و پیش بینی می شود تا اواسط سال جاری تمامی طرح‌های مخابراتی شهرک‌های صنعتی به بهره‌برداری برسند.

در خوزستان ۷۳ شهرک و ناحیه صنعتی وجود دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار