با آغاز دهه مبارک فجر

اصناف سالگرد پیروزی انقلاب را جشن می گیرند

تابناک: رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت : به مناسبت دهه مبارک فجر، اتاق اصناف و حوزه مقاومت بسیج اصناف و بازاریان شهرستان اراک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را جشن می گیرند.
کد خبر: ۱۷۳۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۱ 01 February 2016

به گزارش تابناک مرکزی، جمشید زند رییس اتاق اصناف استان مرکزی گفت : این جشن روز سه  شنبه مصادف با 13 بهمن ماه جاری در سالن ستارگان اراک برگزار می شود.

زند اظهار کرد: این جشن با حضور خانواده های پرسنل اتاق اصناف، اتاق بازرگانی، اتحادیه های صنفی، صنوف و بسیجیان اصناف برگزار می شود.

جمشید زند گفت: همچنین در این ایام مراسم گلباران قبور مطهر شهدا و دیدار با خانواده شهدا و جانبازان اصناف و اتاق بازرگانی نیز انجام خواهد شد.

زند با اشاره به اینکه نقش اصناف و بازاریان در پیروزی انقلاب اسلامی انکارناپذیر است، افزود: حضور اصناف در دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس نشان از تعهدی است که این قشر از جامعه به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند و تا به امروز در راستای سربلندی کشور از هیچ کوششی دریغ نکرده اند.

زند با بیان اینکه اصناف و بازاریان نقش عمده ای در پیروزی و استمرار انقلاب اسلامی دارند اظهار کرد: امروز هم با اقتدار در جهت حمایت از نظام و انقلاب آماده هستند.

رییس اتاق اصناف مرکز استان مرکزی گفت: اصناف و بازاریان با آذین بندین مغازه ها و واحدهای تولید خود و اجرای برنامه های مختلف این ایام را گرامی میدارند

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار