حضوراستاندار لرستان به همراه تیم نظارت برانتخابات در بروجرد:

با مشارکت بسیار بالای مردم قطعا مجلس قوی ومقتدری خواهیم داشت

هوشنگ بازونداستاندار لرستان به همراه رییس ستاد انتخابات لرستاتنجمعی از مقامات ارشد استانی برای بازدید ازروند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بروجرد درمصلی این شهرستان حضور یافت .
کد خبر: ۲۲۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱ 29 April 2016



به گزارش تابناک لرستان ،هوشنگ بازونداستاندار لرستان  به همراه رییس ستاد انتخابات لرستاتنجمعی از مقامات ارشد استانی رای بازدید ازروند برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه بروجرد در مصلی این شهرستان حضور یافت .


استاندار لرستان درجمع خبرنگاران گفت: انتخابات درسه حوزه انتخابیه لرستان به مرحله دوم کشیده شده است که حدود ده نفر در لرستان در این رقابت هستند.


وی افزود: حدود 9500 نفر از عوامل اجرایی در این سه حوزه مشغول به فعالیت هستند وحدود 769 شعبه اخذ رای مشخص شده است وحدود 902 هزار نفر هم واجد شرایط هستندکه توقع داریم این واجدین شرایط به موقع رای بدهند.

بازوند تصریح کرد: این رای تعیین کننده سرنوشت خود مردم وبرای توسعه شهرستان آنها است وبر توسعه استان نیز اثر گذار خواهد بود.

وی بیان کرد: با مشارکت بسیار بالای مردم قطعا مجلس قوی ومقتدری خواهیم داشت که خروجی آن به توسعه استان وکشور کمک خواهد کرد.


استاندار لرستان با اشاره به گفته امام خمینی مبنی بر "میزان رای ملت است " خاطر نشان کرد: این سخن امام (ره) یک جمله تاریخ است و برمبنای این سخن امام (ره) رای مردم برای ما قابل احترام است وسایر نامزدها نیز باید به این رای احترام بگذارند زیرا با این احترام به جمله تاریخی حضرت امام (ره) احترام گذاشته ایم .

هوشنگ بازوند حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای را از دست آوردهای انقلاب واز یادگارهای امام خمینی (ره) دانست وبا بیان اینکه دشمنان همیشه نقشه هایی برای کشورما دارند عنوان کرد: حضور مردم همیشه د نقشه ها ی دشمنان را ه نقش برآب کرده وتهدیدها را به فرصت تبدیل می کند.

در این بازدید رییس ستاد انتخابات لرستان ، فرمانده سپاه ابوالفضل ،فرمانده انتظامی لرستان وجمعی از مسئولین استانی استاندار را همراهی کردند.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار