رئیس هیات کبدی اهواز خبر داد:
رئیس هیأت کبدی اهواز از انتخاب 19 بازیکن برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.
کد خبر: ۲۸۸۵۶۳
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴ 31 August 2016

رئیس هیأت کبدی اهواز از انتخاب 19 بازیکن برای حضور در مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور خبر داد.

کامبیز بهادری امروزاظهار کرد: همان‌گونه که پیشتر عنوان شده بود برای هدایت تیم هیأت کبدی اهواز به دنبال جذب مربی بومی بودیم که این مسأله محقق شد.

وی افزود: بر این اساس «کمال سعدی آل‌کثیر» به عنوان سرمربی و «حمید حمیدی» به عنوان مربی هدایت تیم هیأت کبدی اهواز در لیگ برتر باشگاه‌های کشور را برعهده خواهند داشت.

رئیس هیأت کبدی اهواز خاطرنشان کرد: برای حضور در لیگ برتر باشگاه‌های کشور با نظر کادر فنی 19 بازیکن انتخاب شده‌اند و قصد داریم تیم خوبی را به این مسابقات اعزام کنیم.

بهادری متذکر شد: با چند ملی‌پوش کبدی کشورمان برای عضویت در تیم هیأت کبدی اهواز به توافق دست پیدا کردیم که پس از امضای قرارداد، اسامی آنها را اعلام خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: تا آغاز مسابقات لیگ برتر یک اردوی تدارکی را در گرگان برگزار خواهیم کرد تا تیم هیأت کبدی اهواز با آمادگی لازم پا به این عرصه بگذارد.

رئیس هیات کبدی اهواز یادآور شد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور 17 تیم در دو منطقه و چهار گروه برگزار می‌شود که تیم اهواز در گروه نخست منطقه دو با تیم‌های رستوران سرحدی گلستان، دانشگاه آزاد سیستان و بلوچستان و راه سبز تهران هم‌گروه است.

بهادری در پایان اظهار کرد: قرار است مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از 23 شهریورماه جاری آغاز شود که میزبانی گروه نخست منطقه دو بر عهده استان گلستان خواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار