کد خبر: ۳۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۱ 05 May 2015
در چند روز گذشته خبری مبنی با عنوان مفقود شدن رزیدنت یکی از بیمارستان‌های اهواز در رسانه‌ها منتشر شد که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز توضیحاتی در این زمینه ارائه داد.

به گزارش تابناک خوزستان، متن توضیحات روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز که امروز برای تابناک ارسال شده است به شرح زیر است: رزیدنت مورد اشاره شاغل در بیمارستان رازی اهواز در پایان وقت اداری مورخ اول اردیبهشت 94 و پس از انجام وظایف خود، محل کار را ترک نموده است.

دستیار موصوف در برنامه کشیک قرار نداشته و طبعا در ساعات خارج از وقت اداری نیز موظف به حضور در بیمارستان نبوده، در روز چهارشنبه مورخ دوم اردیبهشت94 ایشان در آزمون ارتقاء دستیاری حضور نیافته و با توجه به عدم حضور نامبرده در نوبت کاری بعدی، با ایشان تماس و به دلیل عدم پاسخگویی مکرر به تماس‌ها و در دسترس نبودن تلفن همراه نامبرده، موضوع بلافاصله به خانواده مشارالیها و سپس به مقامات ذیصلاح قضایی و انتظامی اطلاع داده شد که مراتب از سوی مقامات مربوطه در حال پیگیری می باشد.

ضمنا با استعلام به عمل آمده و تایید حراست بیمارستان مبنی بر خروج نامبرده پس از پایان وقت اداری مسئله مطروحه در خصوص دوربین ها هیچگونه محلی از اعراب نداشته و شایان ذکر است چون مفقود شدن نامبرده خارج از محیط بیمارستان و پس از پایان ساعت اداری صورت گرفته، پیگیری موضوع به مراجع قضایی و انتظامی مرتبط می باشد.

در حالی که روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز مسئله خرابی دوربین‌های بیمارستان را محلی اعراب نمی‌داند که پیش از این یک مقام این بیمارستان گفته بود: مدتها است دوربین‌های مدار بسته این بیمارستان خراب و از کار افتاده‌اند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
پلیس اگاهی بعد از گذشت 15روز هنوز کاری نکرده؟ تا کی باید
سرشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
جرا كسي كاري نميكنه
بيجاره خانواده اش دكتر تحويل جامعه ميدن اينم اخر كارشان
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۹
تشکر ازپرسنل محترم بیمارستان به خاطر اطلاع رسانی از مفقود شدن همکارشان. باآرزوی پیداشدن وسلامت ایشون و خوشحالی والدینش .
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
الان ۸۳روز گذشته ولی هنوز خبری نیست
دلتنگتم
باورم نمیشه :-(
خدایا پناهش باش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار