همه به تقویت قوه قضاییه کمک کنند

امام جمعه شهرری گفت: آزادسازی موصل ضربه سنگینی برای داعش بود و در پی ایستادگی مردم حاصل شد.
کد خبر: ۴۵۰۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 01 July 2017
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدعلی شاهچراغی ظهر امروز در جمع مردم شهرری اظهار کرد: منافقین بهترین‌های انقلاب را از ما گرفتند و تلاش‌های آن‌ها برای از بین بردن اسلام و انقلاب فراموش نمی‌شود.
 
وی تصریح کرد: همه مردم توطئه‌های منافقین را دیدند و از آن‌ها به بدی در تاریخ نام برده می‌شود.
 
امام جمعه شهرری با اشاره به هفته قوه قضائیه و سالروز شهادت آیت‌الله بهشتی و یارانش اظهار داشت: امروز همه باید از قوه قضاییه حمایت کنند.
 
وی تصریح کرد: شهید آیت‌الله صدوقی، از یاران صدیق امام راحل و امام جمعه یزد بود که همواره در مسیر مبارزه با رژیم شاه حضوری فعالانه داشت؛ این شهید والامقام از یاران نزدیک امام خمینی (ره) در راه پیروزی انقلاب اسلامی بود و متأسفانه در یازدهم تیرماه ۱۳۶۱ توسط منافقین به شهادت رسید.
 
امام جمعه شهرری ادامه داد: دوازدهم تیرماه ۱۳۶۷ نیز شاهد توطئه دیگری از سوی استکبار جهانی بودیم و هواپیمای مسافری ایران بر فراز آب‌های خلیج فارس مورد هجوم یگان‌های دریایی متجاوز آمریکایی قرار گرفت.
 
شاهچراغی بیان داشت: این هواپیما در پی تهاجم آمریکایی‌ها سقوط کرد و ۲۹۰ نفر از سرنشینان بی‌گناه آن به شهادت رسیدند و این واقعه هم سند دیگری از مظلومیت جمهوری اسلامی ایران و خوی تروریستی دشمنانمان است.
 
وی با تبریک هفته قوه قضاییه به همه کارکنان دستگاه قضایی اظهار داشت: عدالت رکن رکین حکومت اسلامی است و باید همواره به آن توجه خاص داشت.
 
امام جمعه شهرری افزود: امیرالمؤمنین علی (ع) به خاطر عدالت تاوان‌های بسیاری داد و حتی جانش را در این راه گذاشت؛ امروز همه باید به تقویت قوه قضاییه کمک کنند.
 
شاهچراغی بیان داشت: ظلم به فرموده قرآن کریم باقی نمی‌ماند و باید در نظام اسلامی جلوی ظلم و ستم را گرفت و قوه قضاییه در خط مقدم مبارزه در این بخش قرار دارد.
 
وی تصریح کرد: بی‌تفاوتی مقابل ظلم اگر در جامعه رخ داد، آن زمان روز مرگ جمهوری اسلامی است و نباید گذاشت چنین شود.
 
امام جمعه شهرری همچنین آزادسازی موصل را به همه مسلمانان تبریک گفت و این توفیق الهی را حاصل رشادت‌ها و ایستادگی‌های مردم عراق و حمایت‌های مردم کشورمان از جبهه مقاومت دانست.
 
شاهچراغی با بیان اینکه داعش به هیچ‌کس و هیچ آیینی رحم نمی‌کند و فقط در پی رسیدن به خواسته‌های خود است، ادامه داد: آزادسازی موصل ضربه سنگینی برای داعش بود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار