همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان

تجمع مردم خمین در مخالفت با اجرای کنسرت

تابناک : بنرهای نصب شده در سطح شهرستان خمین برای استقبال از ماه مبارک رمضان با برگزاری جشن و موسیقی موجب ناراحتی مردم و اعتراض آنها برای لغو جشن شد
کد خبر: ۴۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸ 17 June 2015

به گزارش خبرگزاری تابناک مرکزی، مردم شهرستان خمین در پی اجرای کنسرت موسیقی در قالب جشن بزرگ رمضان که قرار است امشب، در شب اول ماه مبارک رمضان و همچنین همزمان با ورود 275 شهید گلگون کفن به کشورمان برگزار شود در جلوی فرمانداری شهرستان خمین تجمع کردند و با سردادن شعارهایی خواهان لغو این برنامه شدند.

مردم شهرستان خمین با دغدغه‌ اینکه شهرستان خمین، شهر حزب الله ، شهر امام خمینی(ره) بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و شهر هزار شهید است و همچنین با در دست داشتن بنرهای با نوشته‌هایی از جمله: قرآن زیبنده ماه رمضان است،از مسئولین خواستند که این برنامه‌ها در این شهرستان اجرا نشود و مجوزی برای برگزاری آنها صادر نشود.

حجت السلام سید علی حسینی امام جمعه شهرستان خمین با تقدیر از بصیرت و هوشیاری مردم شهرستان خمین گفت: اجرای این برنامه‌ها باید با هماهنگی مسئولین شهرستان برگزار شود.

امام جمعه شهرستان خمین با اظهار بی‌اطلاعی از این موضوع بیان کرد: با توجه به این که در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم و همچنین 275 شهید به کشورمان وارد شده‌اند برگزاری این جشن کار اشتباهی است و قطعاً با این موضوع برخورد خواهیم کرد و افراد بسیاری نیز با برگزاری این جشن اعتراض خود را اعلام کرده‌اند.

سعید مختاری‌فرد رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان خمین با اشاره به لغو احتمالی این جشن افزود: به دلیل استقبال کم مردم از این جشن احتمال لغو آن وجود دارد.

با توجه به مخالفت‌های مردم شهرستان خمین وی تصریح کرد: در صورت برگزاری این جشن تنها برنامه‌های مذهبی برگزار می‌شود و فقط برای تبلیغ کار خود، در بنر چنین برنامه‌هایی را اعلام کرده‌اند.

وی افزود:  وزارت ارشاد باید بداند که با اجرای موسیقی و رقاصی مردم شاد نمی‌شوند چرا که در قرآن کریم آمده است با ذکر خداوند دلها آرام می‌گیرد پس باید وزارت ارشاد برای این موضوع چاره‌ای بیاندیشد و  این مسئله را حل کند.

تجمع مردم خمین در مخالفت با اجرای کنسرت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار