سرمربی تیم بسکتبال پدافند خوزستان:
سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان پس از پیروزی برابر یس آل گرگان در لیگ برتر کشور، گفت: ای کاش کسی به ما توجه می‌کرد و امروز مسوولی می‌آمد و بازی ما را از نزدیک می‌دید.
کد خبر: ۵۴۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳ 25 December 2017

غفور کامروا پس از پیروزی تیمش در هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر بسکتبال کشور برابر یاس آل‌گرگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: من این برد را به شما خبرنگاران تبریک می‌گویم که تیم ما را در این مدت تحمل کردید و در تمام دیدارهایی که ما شکست خوردیم تیم را همراهی کردید.

وی افزود: تیم ما واقعا از همه نظر مشکل دارد و دیدید که حریف دو مهره آمریکایی داشت و کار کردن برابر چنین تیمی سخت است اما بازیکنانم امروز دست به دست هم دادند و اگرچه پولی تاکنون به آن ها داده نشده است ولی قول دادند که تا آخرین نفس بجنگند که به همین صورت هم شد. این بازی برای ما مهم بود، چرا که در صورتی که شهرداری گرگان شکست بخورد می‌توانیم به پلی‌آف برویم.

سرمربی تیم بسکتبال پدافند رعد خوزستان در پاسخ به این سوال که وضعیت مالی‌تان به کجا رسید؟ گفت: هیج؛ ما مشکل داریم و ای کاش کسی توجه می‌کرد و ای کاش امروز مسوولی می‌آمد و بازی ما را از نزدیک می‌دید. مگر چه اشکالی دارد که این کار را انجام دهند. به هر حال این مسابقات از بالاترین سطح بسکتبال کشور است و اگر مسوولی می‌آمد و بازی ما را می‌دید ما خوشحال می‌شدیم و نیروی‌مان مضاعف می‌شد. ما که چیزی نمی‌خواهیم.

وی در ارزیابی از تیم یس آل گرگان نیز خاطر نشان کرد: حریف تیم بسیار خوبی است و با وجود دو بازیکن آمریکایی سطح بازی‌اش بسیار تغییر کرده است. این تیم هفته گذشته در گرگان، نفت آبادان را شکست داده بود. این تیم اکنون خود را در جدول بالا کشیده است.

کامروا افزود: ان‌شاءالله اگر به پلی‌آف برسیم، مطمئنا به پتروشیمی می‌خوریم و اگر چه نمی‌توانیم پتروشیمی را ببریم ولی حضور در مرحله بعدی برای ما خوب است.

 

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: بسکتبال
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار