برخورد نظام پزشکی کرج با شبکه‌های فساد اختاپوسی در حوزه سلامت

رئیس نظام پزشکی کرج ضمن تأکید بر کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان، از برخورد جدی این سازمان با شبکه‌های فساد اختاپوسی و مافیایی در حوزه سلامت خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۴۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸ 07 January 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمدرضا خرد روستا گفت:  کاستی‌های جدی در حوزه درمان استان وجود دارد که بخشی از آن  به کمبود امکانات و بخش مهمی به سو مدیریت سلامت در استان برمی‌گردد و اکنون شبکه‌های مافیایی در استان وجود دارند که در مقابل اصلاح مقاومت می‌کنند.

خرد روستا ادامه داد: به نظر می‌رسد هر بار سازمان نظام پزشکی با هماهنگی نهادهای قضایی و مسئولان ارشد استان، برای احقاق حقوق مردم و با رویکردی عادلانه در مسیر اصلاح گام برمی‌دارد، حاشیه‌سازی‌ها و تهدیدها و باندبازی‌ها شروع می‌شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هم خبردار شدیم که شیطنت‌های جدی و برنامه‌ریزی‌شده‌ای برای جلوگیری از اقدامات اصلاحی طراحی‌شده است.

رئیس نظام پزشکی کرج در پاسخ به این سؤال که از کدام بخش‌های بیمارستانی شکایت بیشتری می‌شود، گفت: بالاترین درصد شکایات در دادسرای نظام طی یک سال اخیر در حوزه بیماران بستری مربوط به بخش دولتی بوده است.

خرد روستا گفت: نظام پزشکی در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اولویت برخورد با دانه‌درشت‌ها، به دنبال برخورد با شبکه‌های اختاپوسی فساد در حوزه سلامت است و در این مسیر پیام معظم له و قوانین مربوطه محور کار است.

وی ضمن هشدار به سنگ‌اندازان حوزه اصلاح سلامت در استان گفت: بنا نداریم با پرونده‌سازی برای پزشکانی که از حمایت‌های رانتی برخوردار نیستند و با چشم‌پوشی بر یک اقلیت قدرتمند متخلف، خسارات اخلاقی و قانونی  مجموعه‌ای را فدای آمار سازی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار