فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقيف 4 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ريال در پاسگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک خبر داد.
کد خبر: ۷۳۹۶۳۸
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ 30 April 2019

سردار حیدر عباس زاده فرمانده انتظامی استان خوزستان از توقیف 4 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق به ارزش بیش از 3 میلیارد ریال در پاسگاه ایست و بازرسی پل زال شهرستان اندیمشک خبر داد.

وی در بیان جزئیات این خبر گفت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی پل زال اندیمشک با کنترل خودروهای عبوری ، موفق به شناسایی و توقیف 4 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق در محور "اندیمشک – خرم آباد" شدند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: قاچاقچیان که قصد داشتند با 3 دستگاه خودرو مزدا وانت و یک دستگاه کامیون ایسوزو محموله قاچاق را از محور "اندیمشک – خرم آباد" عبور دهند، با هوشیاری ماموران انتظامی ایستگاه بازرسی پل زال متوقف شدند.

وی با بیان اینکه در بازرسی از خودروهای توقیفی تعداد زیادی کالای قاچاق از قبیل لوازم منزل، تعدادی لاستیک خودروهای سبک و سنگین، انواع البسه و انواع لوازم تزئیناتی منزل کشف شد، تصریح کرد : کارشناسان ارزش ریالی این محموله های قاچاق را بالغ بر 3 میلیارد و 200 میلیون ریال برآورد کردند.

سردار عباس زاده در ادامه افزود : در این عملیات 4 قاچاقچی دستگیر و به همراه کالاهای قاچاق مکشوفه پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در پایان با بیان اینکه عملکرد قاچاقچیان سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، خاطرنشان کرد: تلاش پلیس جهت مبارزه با اخلالگران اقتصادی با قوت بیشتر از پیش ادامه دارد.

 

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار