تقاطع پیروزی-نخبگان اصلاح می شود

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین: با اجرای پروژه اصلاح هندسی تقاطع خیابان پیروزی - بلوار نخبگان ضمن حذف پارکینگ دور میدان، پیاده رو آن تعریض و مناسب سازی می شود.
کد خبر: ۷۷۷۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۵ 04 September 2019

تقاطع پیروزی-نخبگان  اضلاح می شود

به گزارش تابناک قزوین،جهانگیری مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: اصلاحات هندسی معابر و تقاطع های سطح شهر با هدف تسهیل در تردد خودورها و عابران پیاده انجام می شود.

وی افزود:اصلاح هندسی تقاطع خیابان پیروزی - بلوار نخبگان با هدف تعریض و مناسب سازی پیاده رو دور میدان، حذف پارکینگ دور میدان و کوچک تر کردن میدان مذکور انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری عنوان کرد: با تعریض و مناسب سازی پیاده رو اطراف میدان، تردد عابران پیاده به ویژه سالمندان و معلولان جسمی-حرکتی آسان تر می شود.

جهانگیری تصریح کرد: همچنین وجود پارکینگ دور میدان مشکلات زیادی از جمله کندی حرکت خودورها و به تبع آن ایجاد گره های ترافیکی را موجب می شد که با حذف آن به نوعی از ایجاد گره ترافیکی جلوگیری می شود.

وی خاطرنشان کرد: عملیات عمرانی این پروژه شامل تخریب، جدولگذاری جدید و مناسب سازی پیاده رو است که براساس برنامه زمان بندی انجام می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار