سفر رییس جمهور به شدت به نفع استان است

استاندار ایلام با اشاره به انتقاد برخی از رسانه ها در خصوص تعویق سفر رئیس جمهور به استان، گفت: این ما هستیم که به این سفر نیاز داریم چراکه آنرا فرصتی خوب برای توسعه استان و تحرک در کار و تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی می دانیم.
کد خبر: ۸۱۹۷۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶ 03 February 2020

به گزارش تابناک ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان افزود: مدیران دستگاه های مرتبط از روند بازسازی روستاهای بخش ماژین دره شهر و عرب رودبار شهرستان سیروان بازدید، ستاد بازسازی را در این شهرستان ها برگزار و وضعیت موجود را از نزدیک بررسی کنند.

وی ادامه داد: فرمانداران نیز روند بازسازی را در مناطق خود بررسی و ظرف ۲ هفته جمع بندی کاملی از آخرین وضعیت را گزارش دهند.

استاندار ایلام در ادامه به سفر رئیس جمهور به استان اشاره کرد و گفت: در این شرایط سخت مالی کشور این سفر می تواند بسیار حائز اهمیت و مهم باشد.

سلیمانی دشتکی با اشاره به انتقاد برخی از رسانه ها در خصوص تعویق سفر رئیس جمهور به استان، تاکید کرد: این ما هستیم که به این سفر نیاز داریم چراکه آنرا فرصتی خوب برای توسعه استان و تحرک در کار و تزریق اعتبار به پروژه های عمرانی می دانیم.

وی با بیان اینکه در تلاش هستیم رئیس جمهور را به استان بیاوریم، تأکید کرد: سفر رییس جمهور به شدت به نفع استان است چون بسیاری از پروژه ها از جمله راه اهن، بزرگراه پل زال چیلات و نجف اشرف، پتروشیمی های مهران و هلیلان و ... با ورود رئیس جمهور عملیات اجرایی آنها آغاز خواهد شد.

سلیمانی دشتکی ادامه داد: همچنین بسیاری از سرمایه گذاران، نهادها، بانک ها و دستگاه ها همراه ریاست جمهور به استان خواهند آمد و این فرصت بسیار مغتنمی خواهد بود تا طرح های استان را ارائه دهیم و اعتبارات بیشتری جذب کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به سیل فروردین ماه اشاره کرد و ابراز داشت: سیل ابتدای سال در استان ایلام بیش از آنکه به استان خسارت وارد کند برکات بسیاری به ارمغان آورد چرا که قریب ۸۴۰ میلیارد تومان اعتبار وارد استان شد و ما مشکلات بسیاری را در استان برطرف کردیم و اقشار مختلف مردم از کشاورزان ، روستائیان و دامداران از این اعتبارات بهره مند شدند.

وی با تأکید بر تسریع در تعیین تکلیف اماکن عمومی مناطق سیل زده تأکید کرد: در بازسازی اماکن عمومی از جمله مدارس، مساجد و ورزشگاه ها و غیره باید طبق همان ساختمان قبلی بازسازی صورت گیرد و اگرقرار است ساختمان های بزرگتری احداث شود باید از طریق اعتبارات همان دستگاه هزینه انجام گیرد./م

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
جواد
|
-
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۴
جناب آقای استاندار اتفاقاً این سفر به نفع خود شماست نه به نفع مردم و دلیلش اینه که در طول 6/5 سال گذشته سفری به استان ایلام نداشته اند چون دغدغه مردم رو نداشته اند.
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار