برگزاری آیین شب های قدر در بستر شاد آموزش و پرورش البرز

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: ویژه برنامه های آیین معنوی شب های قدر در بستر شبکه آموزشی شاد برای دانش آموزان این استان پخش می شود.
کد خبر: ۹۶۱۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰ 03 May 2021

️به گزارش «تابناک البرز» فرشته فهمیده اظهارداشت: شب قدر، شب نور، رحمت و شب نزول قرآن و مطلع خیرات و سعادات و هنگام نزول برکات و سرآغاز زندگی نوین بشر و مبدا تحول و تاریخ کمال واقعی انسان‎ها است.

وی با بیان اینکه به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا امکان حضور همه دانش آموزان، والدین و فرهنگیان درمساجد و بقاع متبرکه استان البرز وجود ندارد لذا احیا شب های قدر در بستر شبکه شاد این استان برنامه ریزی و اجرایی شد.

معاون  پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: ترویج فرهنگ دینی در بین جامعه هدف آموزش و پرورش مهمترین هدف این برنامه معنوی را تشکیل می دهد.

وی گفت: قرآن، عترت و نماز سه منشور نورانی دین مبین اسلام و مشرف بر زندگی ما هستند که باید همواره به عمل به این آموزه ها پایبند باشیم لذا با اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی در حوزه آموزش و پرورش می کوشیم تا دانش آموزان با این سه منشور آشنایی بیشتری پیدا کنند و انس بگیرند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش البرز ادامه داد: این آیین معنوی به صورت پخش زنده در کانال معاونت پرورشی و فرهنگی در شبکه شاد ساعت ۲۲ شب های قدر با مشارکت آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج برگزار میشود تا خانواده های دانش آموزان و فرهنگیان استان در خانه هایشان احیا کنند.

وی افزود: این برنامه معنوی با همراهی فرهنگیان قاری قرآن کریم و معاون فرهنگی نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه آزاد کشور برگزار می شود.

فهمیده عنوان کرد: درآیین معنوی شب های قدر دعاهایی از جمله "جوشن کبیر"، و "ابوحمزه ثمالی"  که با هدف یادآوری لطف، گذشت، رحمت و بخشش بی‌پایان خدای مهربان سفارش شده نیز قرائت می شود.

استان البرز ۴۷۳ هزار دانش آموز دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
وبگردی
آخرین اخبار