کرونا جان 245 کازرونی را گرفت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: ۹۹ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۸ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.
کد خبر: ۹۸۱۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 28 July 2021

تابناک فارس به نقل از شیرازه: بندر برامکی، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کازرون گفت: با شناسایی ۱۸ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹، مجموع آمار مبتلایان از ابتدای اپیدمی کرونا تا ۴ مرداد ۱۴۰۰ به ۱۰ هزار و ۱۷۳ نفر افزایش یافت.

وی ضمن برشماری این آمار افزود: از این تعداد بیمار شناسایی شده ۱۰ نفر ساکن کازرون، ۸ نفر ساکن بخش ها و روستاهای اطراف (بلیان ۲ نفر، بهرام آباد ۱ نفر، شاپور ۱ نفر، مهرنجان ۱ نفر، قلعه سید ۱ نفر، تل گاه ۱ نفر و دریس ۱ نفر) هستند. با فوت ۳ نفر از بیماران ساکن کازرون، مجموع آمار فوتی های قطعی کرونا نیز به ۲۴۵ نفر افزایش یافت.

این مقام مسئول در شبکه بهداشت و درمان اضافه کرد: ۹۹ بیمار مشکوک و مبتلا به کووید۱۹ در بیمارستان ولیعصر (عج) بستری هستند که شرایط جسمی ۸ نفر از آنها نامساعد گزارش شده است.

وی با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی برای همه افراد در هر اجتماعی که افرادی غیر از ساکنان خانواده در آن جا حضور دارند، بیان کرد: در صورت ابتلای هر یک از اعضای خانواده به این بیماری، لازم است خود را در یک فضای مجزا قرنطینه کرده و دیگر اعضای خانواده نیز با استفاده از ماسک و رعایت فاصله فیزیکی نسبت به رعایت شیوه نامه های بهداشتی جدی تر عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار