رییس هیات قایقرانی قم:
رییس هیات قایقرانی قم از برگزاری دوره استعدادیابی این رشته ورزشی طی روزهای ۲۲ و ۲۳ مهرماه سال جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۰۴۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹ 11 October 2021

به گزارش تابناک قم، مجید ولی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: دوره استعدادیابی قایقرانی قرار بود تابستان سال جاری برگزار شود که به دلیل افزایش بیماری کرونا امکان برگزاری آن فراهم نشد و به همین منظور این طرح در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته در استخر شهدای دانش آموز شهرک قدس به صورت رایگان برگزار خواهد شد.

رییس هیات قایقرانی قم ادامه داد: در این دوره ۱۹۲ ورزشکار ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۰۵ نفر در بخش بانوان و ۸۷ نفر در بخش اقایان هستند.

ولی خاطرنشان کرد: به منظور رعایت دستورالعمل های بهداشتی شرکت کنندگان در این دوره گروه بندی شده و از ساعت ۸ صبح تا ۱۵ بر اساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده در طرح شرکت خواهند کرد.

به گفته وی، هیات قایقرانی در تلاش است تا بتواند برای برگزاری طرح در این دو روز امکان برگزاری در یک استخر دیگر را نیز فراهم نماید که در اینصورت ثبت نام نیز برای علاقه مندان که در دوره قبل موفق به ثبت نام نشده اند امکان حضور در طرح میسر شود.

وی در پایان یادآور: دوره استعدادیابی رشته ورزشی قایقرانی با مشارکت سازمان فرهنگی، هنری ورزشی شهرداری قم و جمعیت هلال احمر استان ترتیب خواهد یافت.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار