عضو مجمع نمایندگان استان:
کمال الدین پیرموذن با اشاره به موقعیت جهانی _اسلامی مکه و مدینه گفت: این اماکن مقدس متعلق به عموم مسلمانان جهان است و بی تردید همه مسلمانان جهان باید در مقابل حکام ناکارآمد عربستانی که درآمدهای نفتی سرپوشی برای جنایت های آنها شده است، به پا خیزند.
کد خبر: ۱۰۰۴۱۷
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴ 25 September 2015
نماینده مردم اردبیل، گفت: حکام عربستانی به جای نسل‌کشی در سوریه، یمن و ... امنیت حجاج را تامین کنند.

کمال الدین پیرموذن عضو مجمع نمایندگان استان، با اشاره به اتفاقات رخ داده در عربستان و کشته شدن بیش از 1000 نفر از حجاج در این کشور گفت: حکام عربستانی به جای نسل‌کشی در سوریه، یمن، بحرین و عراق، امنیت حجاج را تامین کنند.

وی با بیان اینکه کارنامه عربستان و عملکرد دولتمردان این کشور نسبت به مسلمانان جهان و بویژه حجاج و زائران، آکنده از ظلم و جنایت است گفت: زمامداران جانی و بی کفایت عربستان به جای تامین امنیت و حفاظت از جان حجاج بیت الله الحرام، در یمن، عراق، بحرین و سوریه، مسلمان کشی را پیشه خود قرار داده اند.

پیرموذن تصریح کرد: اگر تاریخ را مرور کنیم متوجه می‌شویم که ضربه ای که مسلمانان، از هم کیشانی چون آل سعود خورده‌اند بیشتر از ظلم غیر مسلمانان بوده است.

عضو مجمع نمایندگان استان با اشاره به موقعیت جهانی _اسلامی مکه و مدینه گفت: این اماکن مقدس متعلق به عموم مسلمانان جهان است و بی تردید همه مسلمانان جهان باید در مقابل حکام ناکارآمد عربستانی که درآمدهای نفتی سرپوشی برای جنایت های آنها شده است، به پا خیزند.

پیرموذن با اشاره به حوادث رخ داده در رمی جمرات و همچنین سقوط جرثقیل و کشته شدن هزاران زائر خانه خدا اظهار کرد: بایستی سازمان کنفرانس اسلامی و ملل مسلمان جهان، جهت بررسی حوادث در اسرع وقت با تشکیل کمیته حقیقت یاب مراتب را رصد کرده و مقصرین را به سازمان های بین المللی، جهت پیگرد قانونی معرفی نمایند.

وی در پایان خواستار پیگیری جدی موضوع از جانب وزارت خارجه کشورمان شد و اظهار کرد: ملت رشید ایران اسلامی و نیز تمامی انسانهای آزاد و دارای فطرت انسانی در هرکجای دنیا هستند باید در جهت محکومیت حکام نالایق عربستانی به پاخیزند تا حکمرانانی عادل در راس کار غربستان قرار گیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار