شهردار قم در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: روز قم باید مورد توجه ویژه مسوولان استانی و کشوری قرار بگیرد.
کد خبر: ۱۰۰۵۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۱ 31 October 2021

روز قم مورد توجه قرار بگیرد

به گزارش تابناک قم، سید مرتضی سقاییان نژاد در نشست خبری با اهالی رسانه که به مناسبت روز قم در مرکز همایش های بین المللی شهرداری قم برگزار شد گفت: شهر قم از وجود بابرکت حضرت معصومه(س) رونق و برکت گرفته که در این جهت انتظار می رود تا روز قم که به مناسبت ورود ایشان نام گذاری شده با شکوه بیشتری برگزار شود.

شهردار قم در ادمه سخنان خود با اشاره حضور علما و مدارس علمیه در قم افزود: ما باید بکوشیم تا روز قم را در قالب یک هفته و به صورت بین المللی و با استفاده از ظرفیت علما، مراجع و مدارس علمیه از این هفته روزی را به حوزه علمیه و مباحث مرتبط اختصاص دهیم.

روز قم مورد توجه قرار بگیرد

وی با بیان اینکه می توان از موضوعاتی مانند برکات ورود حضرت به قم، مراجع تقلید و مذاهب، قم پایگاه انقلاب اسلامی، میراث فرهنگی و تمدن قم و هجمه های فرهنگی وارد به قم در زمینه روز قم استفاده کرد گفت: در اصفهان نیز روز بزرگداشت شیخ بهائی روز اصفهان گرامی نگاه داشته می شود و رویداد های هفته جاری آن تحت عنوان کتاب هایی چاپ خواهد شد.

سقاییان نژاد ضمن گله مندی از عدم همکاری دستگاه های استانی در زمینه برگزاری روز قم خواستار توجه ویژه مسوولان کشوری به قم در این زمینه شد و افزود: روز قم بین المللی نشد و این مهم در شان حضرت فاطمه معصومه(س) نیست.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار