مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران گفت: انتقال نگرانی‌ها و مشکلات مردم به گوش مسؤولان و مدیران برای اجرا و حل مشکلات، از دغدغه‌های ائمه جمعه است.
کد خبر: ۱۰۰۶۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۳ 03 November 2021

 

به گزارش «تابناک تهران»، حجت الاسلام مهدی دربانی مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این جلسه فرخنده جهت تعامل بیشتر با کارگزاران در استانداری در خصوص فرمانداران شهرداران و بخشداران و از همه مهم تر توجه ویژه به همکاران فرهنگی استان تهران انجام گرفت.

وی گفت: با حمایت استاندار تهران و تعاملاتی که بین ایشان و ائمه جمعه شکل گرفت بسیاری از عملکردها را رو به جلو خواهیم داشت و در مسئله استان و به خصوص بحث فرهنگی و اهداف خوبی که برنامه‌ریزی شده است را پیگیری خواهیم کرد.

مدیر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان تهران در ادامه تصریح کرد: مسائل اجتماعی، عمرانی، ترافیک و به خصوص فرهنگ از مسائل مهمی است که در این جلسه بسیار مورد تعامل قرار گرفت؛ ائمه جمعه به دلیل ارتباط مستقیمی که با مردم دارند از مشکلات آنها آگاه‌ترند و ما وظیفه خود می‌دانیم مشکلات مردم را به گوش مسئولین برسانیم و تا وقتی که به نتیجه رسید آن را پیگیری کنیم و استاندار هم استقبال بسیاری کرده‌اند و کارگروه‌های ویژه‌ای را به حمد الهی تشکیل خواهیم داد.

دربانی در ادامه افزود: تبادل اطلاعات و هماهنگی و اجرا در تسریع کارها بسیار مهم است؛ تبادل اطلاعات چه از طرف استاندار محترم و بالعکس، باعث می‌شود توقعات در یک سطح قرار بگیرد و باعث شود زوایای مختلف تشکیل شده همسو شوند، کمک و همدلی ایجاد شود و البته همرسانی مضاعف بین این نوع فعالیت ها شکل گیرد.

وی در پایان، جلسه استاندار تهران با ائمه جمعه را جلسه‌ای مفید خواند و گفت: انتقال نگرانی ها و مشکلات مردم به گوش مسئولین و مدیران برای اجرا و حل مشکلات، از دغدغه‌های ائمه جمعه است و این جلسه فرخنده بر اتحاد‌های هرچه بیشتر ائمه به خصوص در امور فرهنگی کمک بسیاری می‌کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار