اعضای شورای اسلامی شهر تهران با رای خود، علیرضا نادعلی و حجت الاسلام سید محمد آقامیری را به عنوان اعضای شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۰۰۹۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 14 November 2021

به گزارش تابناک تهران، اعضای شورای اسلامی شهر تهران روز یکشنبه در بیست و سومین جلسه خود، انتخاب ۲ نفر از اعضای شورا را برای عضویت در شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران در دستور کار خود قرار دادند.

این دستور موضوع بند هفتم ذیل مـاده واحده اصـلاحیه مصـوبه برنامه راهبردی کمـک به توسـعه، مقاوم سازی، تعمیر، تجهیز و ضوابط احداث مساجد و اماکن مذهبی مبتنی بر معماری اسلامی - ایرانی است.

نرگس معدنی پور رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: شهرداری تهران موظف شده بود نسبت به تشکیل شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران شورایی اقدام کند.

وی افزود: این وظیفه بر اساس مدیریت یکپارچه و متمرکز در امور مربوط به توسعه، ساماندهی و مرمت مساجد شهر تهران بوده است.

معدنی پور ادامه داد: همچنین شهرداری موظف شد تا کمیته تخصصی طراحی معماری مساجد و نمادهای مذهبی شهر تهران را ذیل این شورا تشکیل دهد و با هماهنگی لازم با کلیه نهادهای دولتی، عمومی و مدنی ذیربط در چارچوب قوانین و مقررات موضوع را دنبال کند.

 اعضای شورای اسلامی شهر تهران با ۲۰ رای علیرضا نادعلی و حجت الاسلام سید محمد آقا میری با ۱۸ رای به عضویت در شورای ساماندهی، توسعه و گسترش مساجد شهر تهران در آمدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار