جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: الان بعد از سی و چند سال که از جنگ می گذرد چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی برند بلکه خیلی هم ضرر می کنند بنابراین جرات نگاه بد به ما را ندارند.
کد خبر: ۱۰۱۰۰۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۲ 18 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، سردار علی فدوی امروز در دیدار با آیت الله محمدباقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در ساری اظهار داشت: الحمدلله اکنون با جنگ های نظامی مواجه نیستیم و به برکت انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب و امام و مقام معظم رهبری دشمن جرأت نگاه چپ به ما را ندارد.

سردار فدوی در ساری: دشمن جرأت نگاه بد به ما را ندارد/دشمن از جنگ نظامی با ما نفعی نمی‌برد

وی افزود: الان بعد از سی و چند سال که از جنگ می گذرد چون دشمنان مطمئن هستند از جنگ نظامی نفعی نمی برند بلکه خیلی هم ضرر می کنند بنابراین جرات نگاه بد به ما را ندارند.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در جنگ نظامی خیلی از شهرهای ما درگیری مستقیم داشتند اما اکنون در جنگ فرهنگی و اقتصادی و رسانه ای در تک تک خانه ها دشمن حضور دارد که با این جنگ ها باید با روشهایی از نوع برگزاری چنین رزمایش‌هایی مقابله کرد و پیروز شد.

سردار فدوی در ساری: دشمن جرأت نگاه بد به ما را ندارد/دشمن از جنگ نظامی با ما نفعی نمی‌برد

فدوی ادامه داد: اقتضای پیروزی در چنین جنگ‌هایی افزایش توانمندی اطلاعاتی و فرهنگی است و باید از ابزارهای مناسب استفاده نمود، اگر قواعد این جنگ را هم کامل رعایت کنیم خداوند عنایت می‌کند و پیروزی حاصل خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار