کد خبر: ۱۰۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۶ 26 January 2015
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران گفت : اجرای طرح تحول مهندسی در کاهش تلفات برق ، نیازمند عزم ملی و تلاش ایثارگرانه است.

به گزارش تابناک - مازندران به نقل از روابط عمومی توزیع برق مازندران ' شجاع محمودی عالمی ' در نشست با دست اندرکاران و برنامه ریزان مانور کاهش تلفات شهرستان فریدونکنار اهمیت کاهش تلفات در اقتصاد ملی را مورد تاکید قرار داد و گفت : اجرای طرح تحول مهندسی و حرکت جهادی در کاهش تلفات برق نیازمند عزم ملی ، همکاری ، همراهی و تلاش ایثارگرانه و جهادی آحاد مردم و مجموعه برق است .

وی با بیان اینکه بخش قابل ملاحظه ای از تلفات در بخش غیر فنی است ، افزود: حذف برقهای غیرمجاز بیشترین تاثیر بر کاهش تلفات دارد و این شرکت با تشکیل 100 گروه بازرسی و تشکیل تیمهای ویژه با شدت با برقهای غیر مجاز مقابله خواهد کرد .

وی ادامه داد : قیمت تمام شده هر کیلووات برق مصرفی حدود 300 تومان است که به طور متوسط 47 تومان از مردم گرفته می شود و ما به التفاوت آن یارانه ای است که دولت متحمل می شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع برق مازندران به هزینه های سنگین سرمایه گذاری برای برقراری تاسیسات برق و تعمیرات و نگهداری آن اشاره کرد و اظهار داشت : برق یک کالای حیاتی ، ضروری و گرانبها در تمام جوامع است و مردم و مسئولان نیز باید به اهمیت این موصوع بیشتر پی ببرند و برای عدم هدر رفت آن تلاش کنند .

محمودی خاطرنشان کرد : میزان تلفات بالا ، هزینه های سنگین سرمایه گذاری را افزایش و بهره وری را کاهش می دهد .

وی کاهش تلفات برق را یکی از راههای کاهش هزینه برای مردم بیان کرد و گفت : برای کاهش هدررفت و خدمات بهتر به مردم تصمیم گرفتیم با برگزاری این مانورها مشکلات شبکه های توزیع و لوازم اندازه گیری را در اولویت قرار دهیم .

معاون فروش و خدمات مشترکیت شرکت توزیع برق مازندران با بیان اینکه اقدام امروز ، اقدام فرهنگی است ، افزود : حدود یک هفته است که مقدمات اولیه تهیه و نشست هایی با مسئولان شهرستان و شوراها برگزار و با همکاری مردم و مسئولان این کار را انجام دادیم .

محمودی ادامه داد : امروز تمام انشعابات مشترکین روستای بزرگ بیشه محله بخش دهفری فریدونکنار تعویض و به متقاضیان واگذاری انشعاب نیز به صورت یکروزه انشعاب واگذار می گردد و تمام مراحل واگذاری و دریافت هزینه انشعاب نیز در محل انجام می گیرد .

وی تصریح کرد : تقویت ترانس ها ، اصلاح شبکه ها ، تعویض لوازم اندازه گیری از مهمترین اهداف این مانور بوده که با تلاش و همکاری جهادی مجموعه کارکنان این شرکت الحمدالله همه کارها از صبح تا غروب به مرحله اجرا درآمد و مشکلات روستای بزرگ بیشه محل برطرف شد .

فرماندار شهرستان فریدونکنار نیز ضمن قدردانی از مجموعه شرکت توزیع برق مازندران از مهندس گرائلی مدیر امورتوزیع برق فریدونکنار به لحاظ مدیریت خوب ، برنامه ریزی درست و آمادگی کامل نیروها و تامین لوازم و تجهیزات قدردانی کرد و گفت : این اقدام نمونه بارز اقتصاد مقاومتی است .

' مهرداد ابراهیمی ' تصریح کرد : اقدام جهادی کاری ارزشمند بویژه در راستای مدیریت مصرف که تکلیفی است از سوی مقام معظم رهبری و از سال 88 که با تدبیر معظم له به سال اصلاح الگوی مصرف نامگذاری شد همه مسئولان مکلف شدند تدابیر لازم اتخاذ و برنامه های عملیاتی آغاز نتایج مطلوبی هم حاصل شده و مجموعه شرکت توزیع برق مازندران در راستای اقدامات فرهنگی عملیاتی خوب ظاهر شده بویژه این مانور که یک مانور فنی عملیاتی و فرهنگی با گروههای فعال ، کادر مدیریتی ، تخصصی و مجرب و این نشان دهنده این است کار سنگین با همت بالا شدنی است که جای تقدیر و تشکر دارد .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار