مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی از راه اندازی غرفه پدافند غیرعامل برای اولین بار در نمایشگاه هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۷ 27 September 2015
به گزارش تابناک تبریز احمد جهانسری اظهار داشت: هدف از این امر شناساندن، مفهوم سازی و آموزش مولفه های پدافند غیرعامل به عموم مردم است.

وی با اشاره به اهمیت فرهنگ‌سازی و آموزش در زمینه پدافند غیرعامل، افزود: در این راستا کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف پدافند سایبری، زیستی و فرهنگی و آشنایی با جنگ های نرم، برای آشنایی عموم مردم برگزار می شود.

جهانسری تصریح کرد: در این کارگاه های آموزشی سعی شده از همه پتانسیل های اداره کل پدافند غیرعامل اعم از مدیران و کارگروه های 11 گانه و اعضای قرارگاه، در راستای آموزش و مفهوم سازی پدافند غیرعامل و آگاه سازی مردم برای مقابله با تهدیدات استفاده شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی، ادامه داد: این کارگاه ها تا اتمام نمایشگاه هفته دفاع در محل غرفه پدافند غیرعامل مستقر در نمایشگاه بین المللی تبریز در نوبت های صبح و عصر دایر بوده و بازدید از آنها برای عموم مردم آزاد است.

وی اضافه کرد: همچنین برای آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با پدافند غیر عامل بروشورهای آموزشی در موضوعات مختلف پدافند غیر عامل آماده شده است
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار