جانشین فرمانده سپاه:
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: ملت ایران به همه جهان ثابت کرد که قدرت دفاع از خود را دارد.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۷ 16 December 2021

ملت ایران توانایی دفاع از خود را به اثبات رسانده است

به گزارش «تابناک البرز» سردار علی فدوی در نشست ویدئوکنفرانسی با بسیجیان و پاسداران سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز که به مناسبت دهمین جشنواره مالک اشتر برگزار شد، گفت: با مقایسه تقابل‌های جبهه حق و جبهه باطل در می‌یابیم در طول سالیان پس از انقلاب، همواره تمام پیروزی‌ها از آن جبهه حق بوده است.
وی مطرح کرد: اگر به دستورات و قوانین الهی عمل نکنیم به موفقیت دست نمی‌یابیم. در طول ۴۳ سال گذشته از عمر انقلاب، پیروزی‌های به دست آمده موجب عزت و سربلندی کشور ایران شده است که این موضوع نشان می‌دهد که بسیجیان و پاسداران انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران همواره بر اساس شروط و قواعد مورد نظر خداوند عمل کرده اند.
سردار فدوی گفت: هر کشور برای اثبات اقتدار خود نیازمند طی کردن سه مرحله است؛ ابتدا باید به دنیا ثابت کند که قدرت دفاع از خود را دارد که ملت ایران این مرحله را در دهه ۶۰ با موفقیت سپری کرد، سپس باید به جهانیان بفهماند که کشور دارای قدرت بازدارندگی است که ما این امر را نیز در دهه ۷۰ محقق کردیم. در مرحله بعدی نیز باید در برابر تجاوز و تعدی دیگر کشور‌ها اقدام مقتدرانه انجام دهد.
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: اکنون دشمنان ما به انجام هر سه مرحله توسط ایران اسلامی اعتراف می‌کنند. باید خداوند متعال را شاکر باشیم که به برکت انقلاب اسلامی، امامین این انقلاب و شهدای والامقام کشور این توفیق را داشته ایم که به تکالیف خود عمل کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار