فرمانده انتظامی استان مازندران در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر و جوان سرباز گفت: خدمت به مردم در لباس سربازی، رضایت خداوند را در پی دارد و باید قدر این لحظه ها را بدانیم.
کد خبر: ۱۰۱۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۸ 16 December 2021

به گزارش تابناک مازندران،  اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 25/09/1400 تقدیم حضور می گردد.
-------------------
هزار و 841 تن نهاده های دامی در مازندران
فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف هزار و 841 تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع در ساری خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در تشریح این خبر، اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و عرضه انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع توسط افرادی سودجو در شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.
وی، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی توسط کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان متهمان که اقدام به دپوی غیر مجاز انواع نهاده های دامی در یک مرکز توزیع خوراک دام در این شهرستان می کردند، شناسایی شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران، تصریح کرد: پس از هماهنگی قضائی، ماموران با همکاری کارشناسان ادارات صمت و جهاد کشاورزی در بازرسی از محل نگهداری کالا توسط متهمان هزار و 841 تن انواع نهاده های دامی خارج از شبکه توزیع کشف شد.
سردار میرزایی ارزش کالاهای کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر 15 میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی استان مازندران در خاتمه با بیان اینکه قاچاق و احتکار کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی، از مردم خواست: در مقابله با قاچاق کالا و ارز و سایر مسائل امنیتی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.
-----------------
رضایت خداوند در گرو خدمت بی منت به مردم است
فرمانده انتظامی استان مازندران در چهاردهمین جشنواره حضرت علی اکبر و جوان سرباز گفت: خدمت به مردم در لباس سربازی، رضایت خداوند را در پی دارد و باید قدر این لحظه ها را بدانیم.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی با تاکید بر اینکه قدرت، امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در بین کشورهای منطقه و جهان به برکت خون شهدا و دلاور مردان غیور ایران اسلامی در طول دوران دفاع مقدس بوده است، اظهار داشت:  شما سربازان قدر این ایام را بدنید که خداوند به شما توفیقی داد که در این نظام اسلامی که با خون جوانان این کشور حفظ شد، دوران سربازی خود را سپری می کنید.
وی با بیان اینکه رضایت خدمت به خلق، رضایت خداوند را در پی دارد، تصریح کرد: همه ما سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و ارزش واقعی سرباز خدمتگزاری واقعی به کشور، نظام و اسلام است .
فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که خدمت سربازی دوران ارتقاء و سازندگی جوانانی است که تضمین کننده آینده کشورند، اظهار داشت:خدمت سربازی دوران افزایش کرامت انسانها و افتخاری است که باید آن را احیاء کنیم .
این مقام انتظامی در استان مازندران با اشاره به موضوعات مورد توجه در جشنواره حضرت علی اکبر(ع) وجوان سرباز گفت: استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های علمی، فرهنگی و تخصصی و خیلی از موضوعات دیگر از نکاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
سردار میرزایی با تاکید بر غنی سازی دوران سربازی توجه به بحث آموزش و آموزش مهارت های زندگی، اظهار داشت: شما سربازان، در بحث حر فه ای آموزی و کسب مهارت در ناجا، سعی کنید در طول دوران خدمت سربازی با کسب حرفه از این موقیعت بدست آمده استفاده بهینه را داشته باشید.
فرمانده انتظامی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: سربازان نیروی انتظامی هرچند در شرایط سخت تری به سر می برند اما وجود این شرایط می تواند در ارتقاء این عزیزان موثرتر باشد و باید سربازان نیروی انتظامی این را قدر بدانند که خادم بهترین مردم دنیا هستند.
جشنواره حضرت علی اکبر(ع) و جوان سرباز با هدف تجلیل از سربازان نمونه و نخبه علمی و فرماندهان برتر در امورات کارکنان وظیفه، با حضور سردار "مرتضی میرزایی" فرمانده انتظامی استان و دیگر مسئولان انتظامی مازندران در سالن غدیر ستاد این فرماندهی برگزار شد.
----------------
خون پاک شهدا ضامن امنيت و آسايش جامعه
فرمانده انتظامی استان  مازندران در دیداری صمیمی با خانواده شهید معافی در ساری، گفت: خون پاک شهدا ضامن امنيت و آسايش جامعه است 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، به منظور دلجویی از خانواده های معظم شهدا و پاسداشت شجاعت شهیدان عرصه نظم و امنیت، سردار مرتضی میرزایی با شهید محمدتقی معافی در ساری دیدار کرد.
فرمانده انتظامي استان مازندران در این دیدار با بيان اين که خون پاک و مقدس شهدا ضامن امنيت و آسايش جامعه است، گفت: ايثارگري در راه اهدافی ارزشمند يکي از با ارزش ترین فضايل آدمي است كه نقطه متعالي آن شهادت است.
سردارمیرزایی، تصریح کرد: شهيدان در بهترين لحظات زندگي خود با دل کندن از همه تعلقات دنيوي جاودانگي را براي خود به ثبت رساندند و اسلام را برای همیشه تاریخ بیمه کردند.
وی با بیان این که رمز سربلندی، دوام و عزت ایران اسلامی ولایت پذیری و صبوری خانواده های معظم شهداست،تجليل از خانواده هاي معظم شهداء را یک تکليف برشمرد و گفت: تكريم از خانواده هاي معظم و معزز شهداء مايه دلگرمي، قوت قلب و انگيزه مضاعف براي خدمتگزاري بيشتر و شايسته به مردم و نظام جمهوري اسلامي ايران است .
این مقام انتظامی با اشاره به اين که خانواده های معظم شهدا از جايگاه و منزلت بالايي در جامعه برخودار هستند، دیدار با خانواده های معظم شهدا را ادای دين به ارزش ها و آرمان هاي والاي انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان هاي انقلاب و مسير پرافتخاري که شهدا و جانبازان درآن پاي نهادند وظيفه است که به دوش ما نهاده شده است.
-----------------------
تاکید بر رفتاری اسلامی در برخورد با مردم
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران در اختتامیه اولین دوره توامندسازی مدیران انتظامی استان، گفت: رفتار پلیس در برخورد با مردم باید مطابق با پلیس در تراز انقلاب اسلامی باشد .
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اولین دوره توانمند سازی مدیران لایه دوم انتظامی استان با موضوع مدیریت انتظامی بحران و عملیات صحنه انتظامی با حضور 320 نفر از کارکنان انتظامی استان در مجتمع آموزشی الغدیر انتظامی استان برگزار شد.
سرهنگ سیدموسی حسینی جانشین فرمانده انتظامی استان در مراسم اختتامیه این دوره، گفت: یکی از مهمترین موضوعات در رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی نحوه برخورد با مردم است.
جانشین فرمانده انتظامی استان مازندران، با بیان این که رفتار پلیس در برخورد با مردم باید مطابق با پلیس در تراز انقلاب اسلامی باشد، تصریح کرد: رفتار پلیس در برخورد با مردم باید همراه با صبر، متانت و آرامش لازم باشد.
وی امنیت مردم را مهمترین ماموریت نیروی انتظامی برشمرد و اظهار داشت: برای برقراری امنیت مردم پلیس باید از تمامی امکانات و تجهیزات خود استفاده کند.
سرهنگ حسینی با تاکید بر حفظ اقتدار و برخورد قاطع با اراذل و اوباش و مخلان نظم و امنیت عمومی، خاطرنشان کرد: تدبیر، هوشمندی و صبوری پلیس در برخورد با مردم الگویی برای همگان باشد.
حسینی با بیان این که در زمان بحران پلیس باید شرایط مردم را در نظر بگیرد، گفت: در زمان وقوع بحران پلیس باید هوشمندانه عمل کرده و ضمن حفظ اقتدار رفتاری شایسته با مردم داشته باشد.
----------------
چاقوکشی منجر به قتل جوان در بابلسر
فرمانده انتظامی بابلسر از وقوع نزاع و درگیری بین دو جوان در یک باشگاه بیلیارد خبر داد و گفت: جوان 17 ساله به قتل رسید و قاتل در کمتر از 2 ساعت دستگیر شد 
یه گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین زارع در تشریح این خبر بیان داشت: در پی اعلام مرکز فوریتی پلیس مبني بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل بین دو جوان در باشگاه بیلیارد شهرستان بابلسر، بلافاصله ماموران انتظامی براي بررسي موضوع به محل درگیری اعزام شدند.
وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد طی درگیری دو جوان با یکدیگر، جوان 17 ساله براثر اصابت ضربات چاقو به شدت مجروح و فرد ضارب نیز از محل حادثه متواری شد.
فرمانده انتظامی بابلسر با اشاره به اینکه بعلت شدت جراحت ناشی از برخورد سلاح سرد، جوان مضروب جان خود را از دست داد، تصریح کرد: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان پس از شناسایی ضارب با انجام اقدامات فنی پلیسی و هماهنگی قضائی، متهم را در کمتر از 2 ساعت در مخفیگاهش دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر با بیان اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به ارتکاب قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهم جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.
-----------------
دستبند پلیس آگاهی نکا بر دستان سارقان
فرمانده انتظامی نکا گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار تخصصی و رصد اطلاعاتی، 4 سارق حرفه‌ای منزل را شناسایی و دستگیر کردند 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ قاسم عزیزی در تشريح جزئيات اين خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت کابل برق در سطح شهرستان نکا، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با بررسی شیوه و شگرد خاص سارقان و همچنین اقدامات فنی و اطلاعاتی رد پای 4 سارق حرفه‌ای را در ارتباط با سرقت‌های انجام شده شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه موفق به دستگیری سارقان را در مخفیگاهشان شدند.
این مقام انتظامی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه پلیس تاکنون به 4 فقره سرقت کابل برق و 1 فقره سرقت منزل در شهرستان نکا اعتراف و پس از بازسازی صحنه‌های سرقت و تشکيل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
سرهنگ عزیزی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.
-----------------
کشف سرقت منزل و اماکن خصوصی در سوادکوه
فرمانده انتظامی سوادکوه از دستگیری 2 سارق منزل و اماکن خصوصی و کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عبدالله اکبری بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان سوادکوه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی افزود: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری 2 نفر از سارق حرفه ای در این ارتباط شدند.
فرمانده انتظامی سوادکوه، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی ها به 5 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان اعتراف کردند.
سرهنگ اکبری با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
------------------

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار