تابناک-فيلم منتشر شده در فضای مجازی منتسب به مركز ساماندهی حيوانات بلا صاحب شهرداری بندرعباس در تل سياه متعلق به اين مكان نيست و اطلاعات ارائه شده پيرامون اين مركز غير واقعی است و كاملا تكذيب می شود.
کد خبر: ۱۰۱۶۶۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۶ 18 December 2021


به گزارش تابناک از بندرعباس، اسماعيل موحدی نژاد گفت: فيلم منتشر شده پيرامون سايت تل سياه كاملاً غير واقعی است و اين فيلم متعلق به مركز ساماندهی حيوانات بلا صاحب شهرداری بندرعباس در تل سياه نمی باشد و در جهت تحريک افكار عمومی و سياه نمايی پيرامون اين مركز منتشر شده است.
معاون خدمات شهری شهرداری بندرعباس افزود: پس از انتشار اين فيلم با دستور فوری و با همراهی شهردار بندرعباس و مدير سازمان پسماند از اين سايت بازديد به عمل آمد و شهردار از نزديک وضعيت سايت را بررسی نمودند و هيچ مسأله و مشكلی، جان حيوانات را تهديد نميكندو به طور كامل و روزانه به آنها رسيدگی می شود.
موحدی نژاد عنوان كرد: غذای سگها و ساير حيوانات توسط شهرداری و انجمن های حامی و فعال در حوزه حمايت از حيوانات تامين می شود و هيچ كمبودی پيرامون اين مسأله وجود ندارد.
وی گفت: مردم و فعالان اين حوزه به شايعه سازان توجه نكنند و حتماً در اين مواقع از طريق روابط عمومی های شهرداری و مسؤلان مربوطه پيگير دغدغه ها و نگرانی های خود باشند.
وی خاطر نشان کرد: كليه اقدامات انجام شده بر اساس دستورالعمل وزارت كشور پيرامون جمع آوری و نگهداری حيوانات بلاصاحب می باشد و طبق دستور و تأكيد شهردار بندرعباس بحث غذادهی و بهداشت و سلامت حيوانات در اين محيط با وسواس و به طور جدی پيگيری می شود.
معاون شهردار بندرعباس در حوزه خدمات شهری تأكيد كرد: هيچ گونه سهل انگاری و كم كاری در اين حوزه پذيرفته نيست و مهندس نوبانی پيرامون اين مساله كه شامل چند مرحله می باشد و از زمان جمع آوری حيوانات از سطح شهر شروع می شود و در مرحله بعد نگهداری و ساماندهی آنها را شامل ميشود حساسيت ويژه ای دارند و بارها پيرامون اين مساله تذكرات لازم را داده اند و اقدامات كافي و ضروری و فوری انجام گرفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار