مدیر دفتر حج و زیارت یزد گفت: نخستین گروه زایران استان بعد از شیوع ویروس کرونا از اوایل اسفندماه ۱۳۹۸، امروز( شنبه برابر ۲۷ آذرماه) از فرودگاه شهید صدوقی عازم عتبات عالیات در عراق شدند.
کد خبر: ۱۰۱۶۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۸ 18 December 2021

علی‌اصغر شریفی روزشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مرحله ۱۵۰ زایر در پنج گروه از فرودگاه یزد به نجف اشرف اعزام شدند که در یک دوره ۱۰ روزه به زیارت حرم ائمه اطهار (ع) در چهار شهر زیارتی عراق مشرف می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمامی زایران بر اساس مقررات باید کارت واکسن و نتیجه آزمایش پی سی آر(p.c.r) داشته باشند ادامه داد: برنامه اعزام به عتبات عالیات به صورت هوایی است که با همکاری سایر بخش‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

این مسئول اظهارکرد: برگشت تعدادی از زایران به صورت زمینی از مرز مهران و بخشی هم هوایی صورت می‌گیرد و تمامی برنامه‌ها با رعایت نکات بهداشتی پیگیری می‌ شود.

شریفی اظهار کرد: پروازهای بعدی با هماهنگی بخش‌های مختلف به ترتیب اعلام می شود، امیدواریم همه بتوانند از حضور در عتبات عالیات به نحو مناسب بهره معنوی بیرند.

تعدادی از مکان‌های مذهبی شیعیان جهان در شهرهای کربلا، نجف، سامرا و کاظمین عراق قرار دارد که به مناسبت های مختلف در طول سال شاهد حضور خیل عظیم مشتاقان به زیارت در این مناطق است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار