حجت‌الاسلام میر مرشدی:
استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با بیان اینکه عربستان امروز در لجن‌زاری که 400 سال قبل لجنش را آماده کرده در حال غرق شدن است گفت: از زمانی که وهابیت دستان انگلیس را به سعودی‌های انگلیس‌پرور گره زد هزاران نفر به خاک و خون کشیده شدند.
کد خبر: ۱۰۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸ 27 September 2015
حجت‌الاسلام سیداحمد محی‌الدین میرمرشدی در همایش گرامیداشت یاد و خاطره شهدا در سالروز شکست حصر آبادان در عملیات ثامن الائمه در جوار امامزاده سید حمزه (ع) کاشمر اظهار داشت: ما از حماسه دفاع تا حماسه منا حرکت کردیم، از عرفه تا عاشورا سفر کردیم و امروز در دهه ولایت از قربان تا غدیر قرار داریم.

وی با بیان اینکه رژیم بعثی در 31 شهریور 59 بخشی از خرمشهر را گرفت و می‌خواست خوزستان را به الاهوار تبدیل کند گفت: به همین دلیل در سوم آبان به قصد آبادان طی طریق کرد و از شرق کارون به قصد قیچی کردن شهر وارد شد و تلاش کرد با احداث پل بهمن شیر، این شهر را بگیرد.

محق و نویسنده حوزه علمیه اصفهان با تأکید بر اینکه بنی‌صدر تجربه نامیمون حاکمیت لیبرال دموکراسی در کشورمان بود که قدم گذاشتن بعث را به کشور نادیده گرفت خاطرنشان کرد: بنی‌صدر تجربه بسیار روشنی است از اینکه نباید کشور به دست نااهلان بیفتد و از اینکه رأی‌مان را در مداری قرار دهیم تا آبرویمان با رأی‌مان به گرو گذاشته نشود.

وی با بیان اینکه در جریان آبادان، امام راحل فریاد شکست حصر آبادان را سر دادند و میلیون‌ها بسیجی به میدان رزم پا نهادند، تصریح کرد: شکست حصر آبادان در واقع مقدمه برای یک پیروزی بزرگ بود و ثمره آن این شد که امروز فرماندهان مدافع حرم در حالی که خون از وجودشان می ریزد از صحنه نبرد فیلمبرداری می‌کنند و در یک مصاحبه فرمانده تیپ امام علی مدافع حرم می گوید که خون از من می رود اما قدمی از وظیفه ام عقب نشینی نمی کنم.

حجت‌الاسلام میرمرشدی در ادامه افزود: اگر در سال 65 عربستان سعودی از حاجیان برائت جو انتقام گرفت؛ امروز نیز با جرثقیل و بستن راه در مکه و منا از غیرتمندان مدافع حرم انتقام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه عربستان امروز در لجن زاری که 400 سال قبل لجنش را آماده کرده در حال غرق شدن است یادآور شد: از زمانی که وهابیت دستان انگلیس را به سعودی‌های انگلیس‌پرور گره زد هزاران نفر به خاک خون کشیده شدند؛ به طوری که تخریب بقیع، تخریب خانه‌های اهل ‌بیت، حرم‌های مقدس مکه و مدینه نمونه‌هایی از جنایات آل سعود است.

استاد حوزه و دانشگاه اصفهان با تأکید بر اینکه آل‌سعود امروز در خدمت صهیونیست‌ها قرار دارد و از طرفی مردم بی‌گناه یمن را بمباران و از سوئی دیگر با طرحی حساب شده راه را بر حاجیان می‌بندند، افزود: ماجرا تنها کشته شدن 2 هزار نفر زائر و مسلمان و یا کشته شدن 140 حاجی ایرانی، گم شدن 325 نفر ایرانی نیست بلکه ماجرای واقعی این است که روایات در حال تفسیر شدن است لذا خبرهایی در راه است و رسالت ما سنگین‌تر شده و باید در این مسیر هدفمند و جهت‌دار حرکت کنیم.

میرمرشدی با اشاره به مراحل پایان بررسی برجام نیز گفت: رسالت دولتمردان و مجلسیان در بحث برجام بسیار سنگین است، چرا که امروز جنگ نظامی در پیش نیست اما دشمنان نقشه نفوذ و تصرف افکار اندیشه‌های ملت را دارند.

وی با بیان اینکه دشمنان همواره چشم به انتخابات دوخته‌اند گفت: امیدواریم بعد از واقعه منا ملت ما با بیداری بیشتری در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه وظیفه خود را به انجام رسانند.

مدرس حوزه و دانشگاه اصفهان یادآور شد: ملت ایران دیگر اجازه نخواهند داد منافقان در لباس نو به میدان بیایند چرا که تجربه 35 سال مبارزه سیاسی را پشت سر گذاشتند و انتخابات امسال را هدفمند برگزار می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار