محسن معصومی ورکی، مسؤول سازمان فضای مجازی سراج در استان البرز از راه‌اندازی پویش عهدنامه با حاج قاسم خبر داد و گفت: پویش عهدنامه به واسطه اینکه دومین سالگرد سردار سلیمانی را در پیش داریم در دستورکار قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۰۱۸۱۷۹
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۴ 25 December 2021

راه اندازی پویش «عهد با سردار دلها» در البرز

به گزارش «تابناک البرز» ورکی اضافه کرد: این عهدنامه سعی دارد بگوید داغ سردار همچنان تازه است و فراموش نخواهد شد.
طی این عهدنامه ضمن محکومیت این ترور ظالمانه در خواست محاکمه سران ترور را دارد، ضمن اینکه مطالبه انتقام سخت از طریق مردم و کشورهای خط مقاومت از همه جنبه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی همچنان وجود دارد.
وی با اشاره به اینکه صرفا انتقام سخت در حوزه نظامی نیست، یادآور شد: این عهدنامه در یک روز عدد قابل ملاحظه ای امضا جمع آوری کرد و مقرر شد با همکاری سازمان تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی در این مجموعه مسائل حوزه تبلیغات صورت بپذیرد.
معصومی در بخش دیگری به فعالیت کمیته مردمی ستاد بزرگداشت سردار سلیمانی در اجرای این طرح خبر داد و افزود: نهادهای انقلابی و تشکل‌های مردمی در این عهدنامه نقش پررنگی دارند چراکه این طرح تنها یک کار سازمانی و اداری نیست و نقش و حضور مردم بسیار حائز اهمیت است.
وی تصریح کرد: سایت sardarehdelha.com در دسترس عموم قرار می‌گیرد که مردم می‌توانند ضمن مشاهده عهدنامه آن را امضا الکترونیکی کنند.
معصومی ادامه داد: طی نشستی که با سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد مقرر کردیم فعالان مذهبی و هیاتی که با سازمان تبلیغات اسلامی همکاری دارند در خصوص نشر و تبلیغ اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار