تابناک-نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خواستار تلاش نمایندگان مجلس برای حذف قوانین سخت و موانع قانونی حوزه صنعت و تولید شد.
کد خبر: ۱۰۱۸۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 26 December 2021

به گزارش تابناک از هرمزگان ، حجت الاسلام محمد عبادی زاده عصر امروز در نشست با مجتبی توانگر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و شاکری رئیس مجمع عالی کارآفرینان کشور اظهارداشت: بنده همیشه به مجمع نمایندگان استان گفته‌ام  که بعضی از قوانین دست و پا گیر در حوزه صنعت، کشاورزی، گردشگری و... بایستی حذف و اصلاح شوند چرا که برای انجام دادن هر کاری در حوزه‌های مختلف با موانع و قوانین سرسختی روبرو می‌شویم که جلوی پیشرفت کارها را می‌گیرد.

وی افزود: متاسفانه در بحث صنعت و تولید نیز شاهد وجود قوانین سختی هستیم که یکی از این موانع تولید همین موانع قانونی است که مجلس و نمایندگان می‌توانند این مشکل را بر طرف کنند و به همین‌ منظور ابتدا بایست گروه‌های کارشناسی به منطقه مورد نظر اعزام کنند و با بررسی دقیق همه موارد لازم نسبت به شناسایی ظرفیت‌ها و موانع اقدام کنند. 

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: امروزه سرمایه گذاری و تولید برای کشور جزو مسائل حیاتی محسوب می‌شود چرا که با تقویت این بخش و با فعال کردن آن می‌توان فقر و بیکاری در جامعه را از بین برد.

وی تصریح کرد: اگر همه دستگاه‌ها به وظایف خود به درستی عمل کنند بسیاری از مشکلات که امروز جامعه ما با آنها دست و پنجه نرم می‌کند از بین خواهد رفت و دیگر ایجاد نخواد شد لذا مشکلات را می‌توان با عملکرد صحیح در نطفه خفه کرد.

امام جمعه بندرعباس تاکید کرد: نظارت در امور کشور و استان‌ها باید بسیار دقیق شود و تبدیل به نظارتی شود که دستگاه‌ها هم احساس خطر کنند و این احساس خطر منجر شود تا آنها به وظایف خود به خوبی عمل کنند و رسیدن به این‌ مهم نیاز به سازوکارهای ویژه‌ای دارد که مجلس باید آنها را احصا کند.

عبادی زاده افزود: اگر اهرم قدرت از دست نمایندگان خارج شود به ضرر جامعه و مردم تمام می‌شود چرا که هنگام وجود این قدرت ما خاطرمان جمع است که قدرتی خارج از دولت از حق مردم دفاع می‌کند، متاسفانه موضوع امروزه کم رنگ شد است چنانچه در زمان گذشته نماینده مجلس ما با اقتدار و پشتوانه محکمی مطالبه گر حق مردم بودند اما امروز متاسفانه اوضاع بر مداری دیگر می‌چرخد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار