اعضاء مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان یزد که با شیوه‌نامه جدید برگزار شد، مجدداً «وحیده صوابیه» را به عنوان سکاندار این هیات ورزشی انتخاب کردند.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۷۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰ 26 December 2021

مجمع انتخاباتی هیات شطرنج استان یزد با حضور «مسعود شریعتی» مدیر کل ورزش و جوانان استان، «شادی پریدر» نایب رئیس فدراسیون شطرنج، «سیداحمد هاشمی» معاون توسعه ورزش و «آزاده دهقان» معاون توسعه ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یزد برگزار شد.

در این مجمع که پس از بازنویسی شیوه‌نامه مجامع استانی با دستوالعمل‌های جدید برگزار شد، پس از رای گیری، «وحیده صوابیه» تنها نامزد ریاست هیات شطرنج استان با کسب ۲۳ از ۲۴ رای ماخوذه برای چهار سال دیگر بعنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

در ادامه منتخب مجمع، گزینه‌های خود برای تصدی نایب رئیس، دو عضو هیات رئیسه، کارشناس خبره و خزانه‌دار را معرفی و پس از رای‌گیری، «رستم بهمردی» با کسب ۲۴ رای به عنوان نایب رئیس، «رضا نجف زاده» با کسب ۱۹ رای و «مریم خوش بین» با کسب ۲۲ رای به عنوان عضو هیات رئیسه، «مجید کریمی» با کسب ۲۱ رای به عنوان کارشناس خبره و «پریناز روناسیان» با کسب ۲۴ رای به عنوان خزانه‌دار هیات شطرنج استان انتخاب شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان، «سیداحمد هاشمی» معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به این که این مجمع اولین مجمع استانی در کشور با شیوه‌نامه جدید برگزار می‌شود، گفت: در شیوه نامه جدید تعداد اعضاء مجمع افزایش پیدا کرده و اعضاء هیات رئیسه نیز باید با رای‌گیری توسط اعضاء مجمع انتخاب شوند.

وی افزود: پیش از این تعداد اعضاء مجمع هیات‌های استانی ۱۷ تا ۱۹ نفر بوده که در شیوه‌نامه جدید به ۲۶ تا ۳۲ نفر افزایش پیدا کرده است.

منبع: ایسنا
برچسب ها: شطرنج ، شیوه‌نامه ، ابقا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار