سرپرست بیمارستان شهدای دهلران
نیازی سرپرست بیمارستان شهدای دهلران گفت: به منظور ارائه خدمات بهینه به بیماران دیالیزی، یک دستگاه دیالیز خریداری شده است.
کد خبر: ۱۰۱۹۸۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 03 January 2022

به گزارش تابناک ایلام؛ معصومه نیازی، سرپرست بیمارستان شهدای دهلران بیان داشت: بیمارستان شهدای دهلران به ۱۴ بیمار دیالیزی در سطح شهرستان خدمات مربوطه را ارائه می‌دهد و برای ارائه خدمات بهتر و مطلوب به این بیماران، افزایش دستگاه‌های دیالیز یک ضرورت است.

او افزود: لذا جهت ارائه خدمات بهینه به بیماران دیالیزی، با پیگیری‌های به عمل آمده توسط احمدی رییس سابق بیمارستان شهداء و پیگیری‌هایی که در روز‌های اخیر داشته‌ایم، یک دستگاه دیالیز گمبرو برای خدمت به بیماران دیالیزی خریداری شده است.

سرپرست بیمارستان شهدای دهلران، تصریح کرد: دستگاه مذکور با ارز دولتی به قیمت۶۰ میلیون تومان خریداری گردیده است در حالی که ارزش واقعی دستگاه مربوطه ۶۰۰ میلیون تومان می‌باشد که در این راستا مبلغ این دستگاه توسط یک خیر نیکوکار تقبل و پرداخت گردید.

نیازی ضمن تقدیر از این اقدام انسان‌دوستانه خیر نیکوکار حوزه سلامت، از بانیان این امر خیر به ویژه معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام تقدیر و تشکر نمود و گفت: ان‌شاءالله در آینده شاهد حضور پررنگ خیرین در عرصه بهداشت و درمان باشیم./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار