رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دلیجان از صدور چهار تذکر به واحدهای پذیرایی بین راهی در این شهرستان خبر داد .
کد خبر: ۱۰۲۰۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۴ 04 January 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی، پروین سادات طیبی افزود: در راستای اجرای دستور وزیر میراث فرهنگی، با موضوع بازدیدهای سرزده از تاسیسات گردشگری به منظور نظارت بر نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، نرخ گذاری، فنی و تجهیزاتی و رعایت تمامی موارد قانونی روز گذشته تعدادی از تاسیاست بین راهی شهرستان دلیجان مورد بازدید قرار گرفت.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دلیجان یادآورشد: به دنبال نظارت‌های انجام‌شده روز گذشته چهار واحد پذیرایی به دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین برخی از آنها به دلیل عدم تمدید پروانه بهره برداری تذکر شفاهی دریافت کردند.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان دلیجان با تاکید بر معدوم کردن مقادیر زیادی گوشت و مواد غذایی در این واحدها افزود: به این واحدها به مدت یک هفته فرصت داده شد تا نسبت به استانداردسازی و تطبیق خود با ضوابط اقدام کنند.
طیبی با اشاره به اینکه این بازدیدهای سرزده با هدف افزایش نظارت، احیای حقوق عامه، حفظ حقوق شهروندی و ارتقا کمی و کیفی ارائه خدمات به ارباب رجوع است گفت: همچنین پیرو تذکرات قبلی مسئله مناسب‌سازی تاسیسات گردشگری برای استفاده جانبازان، معلولین و افراد کم توان نیز مورد توجه واقع شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار