استاندار یزد در پانزدهمین جمعه کاری خود بخ شهرستان مهریز سفر کرد.
کد خبر: ۱۰۲۰۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲ 07 January 2022

«مهران فاطمی» در ابتدای این بازدید از طرح مسکن اقدام ملی در مهریز بازدید و ابراز امیدواری کرد تا در دهه فجر امسال 150 واحد مسکونی این طرح در مهریز مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در این بازدید دستگاه‌های زیرساختی نظیر آب، برق، گاز و مخابرات را موظف به تکمیل زیرساخت‌های مورد نیاز طرح‌ کرد و از شهرداری نیز خواست نسبت به انجام زیرسازی‌های این مجموعه اقدام کند.

استاندار در ادامه با حضور در نماز جمعه مهریز به مشکلات برخی از شهروندان پاسخ گفت و در ادامه از مسجد جامع در حال ساخت مهریز در جوار مکان نماز جمعه فعلی بازدید کرد.

فاطمی همچنین از مجموعه فرهنگی رهپویان حرم دیدن کرد و در جریان این بازدید گفت: از اندیشه مبتکرانه و نوآورانه جوانان انقلابی فعال در این مجموعه که از یک روستا نشات گرفته و اکنون در سطح ملی آثار و سرودهای انقلابی و مبتنی بر مباحث انقلاب و شهدا را عرضه می‌کنند، قدردانی کرد.

وی بر لزوم الگوگیری فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و مردمی از چنین فعالیتها و جرکتهایی تاکید کرد و گفت: نظام ما یک نظام فرهنگی و دینی است و خروجی چنین مجموعه هایی باید منجر به تربیت کادر جوان انقلابی و باانگیزه باشد.

منبع: ایسنا
برچسب ها: سفر ، استاندار ، مهریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار