مسابقه شطرنج قهرمانی بزرگسالان استان یزد و انتخابی کشور شنبه‌شب با حضور ۴۰ نفر برگزار شد و نفرهای برتر این رقابت ها معرفی شدند.
کد خبر: ۱۰۲۱۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 10 January 2022

مسئول روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان یزد گفت: این مسابقه با حضور خوب علاقه‌مندان از سراسر استان به میزبانی هیات شطرنج یزد در ۲ رده سنی بالای ۵۰ و ۶۵ سال برگزار شد.

محمود حاجی‌حسینی در حاشیه برگزاری مسابقه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در رده‌بالای ۵۰ سال، سید محمود بخشایش، بهادر سوادپور و سهراب مالمیر اول تا سوم شدند.

وی اظهار کرد: همچنین در رده بالای ۶۵ سال، به ترتیب کاظم توکلی، یعقوب بخششی و صدیقه جهانشاهی مقام‌های اول تا سوم را کسب کردند.

این فعال ورزشی اظهار کرد: به نفرهای برتر حکم و مدال قهرمانی اهدا شد و آنها به مسابقه قهرمانی کشور که زمان و مکان آن متعاقبا اعلام می‌شود اعزام می‌شوند.

حاجی‌حسینی، برگزاری مسابقه در رده‌های مختلف سنی در تمامی رشته‌ها با همکاری و پیگیری هیات‌های ورزشی را یکی از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه و شناسایی استعدادها ذکر کرد.

وی بیان کرد: حضور ورزشکاران یزد در مسابقه‌های کشوری و لیگ‌ها جزو برنامه محوری در کنار فعالیت‌های همگانی است و از هیات‌ها و ورزشکاران نیز قدردانی می‌شود.

هم‌اکنون افزون بر ۲ هزار نفر در استان یزد در رشته شطرنج فعالیت دارند که از این تعداد ۲۵۰ نفر زیرپوشش بیمه هستند.

استان یزد ۴۸ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: شطرنج ، مسابقه ، بزرگسالان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار