رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: 28 پایگاه عرضه مستقیم و سیار میوه، گوشت و مرغ منجمد در این شهرستان فعال است.
کد خبر: ۱۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ 04 March 2015

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند گفت: 28 پایگاه عرضه مستقیم و سیار میوه، گوشت و مرغ منجمد در این شهرستان فعال است.

به گزارش فارس: مجتبی رضایی امروز از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در نهاوند خبر داد و اظهار کرد: امسال به منظور کاهش مشکلات مردم در تهیه مایحتاج ضروری، 9 کمیته با مسئولیت این اداره و تعزیرات حکومتی، میراث فرهنگی و با نظارت مستقیم فرمانداری کار خدمت ‌رسانی به مردم را انجام می ‌دهند.

وی افزود: نمایشگاه بهاره عرضه مستقیم کالا با نظارت این اداره در شهرستان نهاوند از 15 اسفند و در 80 غرفه مجزا اقدام به فروش محصولات خود با قیمت مناسب از تولید به مصرف می‌ کنند که این کار نیز برای جلوگیری از تورم قیمتی و کمک به مردم انجام می‌ شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت نهاوند افزود: متاسفانه در چند هفته اخیر قیمت میوه و مرغ به طور نامتعارف در کشور افزایش یافته که به همین منظور دولت برای کوتاه کردن دست افراد سود جو و دلالان اقدام به توزیع میوه، مرغ و گوشت منجمد با قیمت مصوب کرده است.

رضایی یادآور شد: به همین منظور در نهاوند هفت تعاونی مصرف اقدام به توزیع 70 تن مرغ منجمد و 10 تن گوشت قرمز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این کار برای شکستن قیمت تا 25 فروردین ادامه می ‌یابد، گفت: گوشت مرغ با قیمت مصوب هر کیلو 5 هزار و 500 تومان و پرتقال به ازای هر کیلو 2 هزار و 700 تومان عرضه شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت ملایر با بیان اینکه یک ‌هزار و 500 تن سیب تولیدی باغداران نهاوند در سردخانه ‌های دولتی و خصوصی موجود است، ابراز کرد: تاکنون بیش از 250 تن پرتقال و 60 تن سیب نیز با نرخ مصوب خریداری شده که از 15 اسفند تا 25 فروردین 94 در 19 مرکز توزیع می‌شود.

وی افزود: 12 مرکز در شهر نهاوند و هفت مرکز دیگر در بخش‌ها و روستاهای بزرگ کار توزیع میوه شب عید را انجام می‌ دهند.

رضایی گفت: در مجموع 28 پایگاه عرضه مستقیم و سیار میوه، گوشت و مرغ منجمد در نهاوند و شهرهای فیروزان، برزول و گیان فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار