با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: خودروهاي خود را به وسايل ايمني تجهيز و در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين هاي سطح شهر به آنها مشرف است پارك و از نگهداري اشياء و وسايل قيمتي و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اكيداً خودداري کنند.
کد خبر: ۱۰۲۴۴۳۵
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۱ 24 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 4/11/1400 تقدیم حضور می گردد.

------------------------
 
دستنبند پلیس بر دستان سارق داخل خودرو 
 فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو با 34 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار مرتضی میرزایی در تشريح اين خبر، گفت: در پی چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان قائم شهر بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر با انجام كار گسترده اطلاعاتي یک سارق حرفه اي را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وی را در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی دستگیر کردند.
فرمانده انتظامي استان مازندران با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری از اموال مسروقه داخل خودرو نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم درتحقیقات انجام شده به 34 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.
سردار میرزایی در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد از شهروندان خواست: خودروهاي خود را به وسايل ايمني تجهيز و در پاركينگ هاي داراي مجوز و يا نقاطي كه دوربين هاي سطح شهر به آنها مشرف است پارك و از نگهداري اشياء و وسايل قيمتي و هرگونه وجوه نقد در داخل خودرو اكيداً خودداري کنند.

________________________
دستگیری 4 سارق و کشف 2 خودروی سرقتی در نوشهر 
فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری 4 سارق حرفه ای خودرو و کشف 2 فقره خودرو سرقتی در آن شهرستان خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ اکبر درویشی در بیان جزئیات این خبر گفت: در پی سرقت یک دستگاه خودرو، دستگيري سارق يا سارقان را در دستور كار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وي افزود: مأموران پلیس آگاهی در حين گشت زني در سطح حوزه استحفاظي به يك دستگاه خودرو پژو 405 مشكوك و آن را توقيف كردند.
فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر، اظهارداشت: ماموران پس از استعلام و اطمينان از سرقتي بودن وسيله نقليه، راننده و سرنشینان را دستگير و در بازرسي از خودرو تعدادي مدارک هويتي مسروقه را کشف کردند.
سرهنگ درویشی، تاکيد کرد: متهمان در بازجويي هاي پليس با وجود شواهد و قرائن، چاره اي جز بيان حقيقت نداشتد و به سرقت 2 دستگاه خودرو و 2 فقره سرقت محتويات داخل خودرو اعتراف و پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضايی معرفي شدند.
سرهنگ درویشی در پايان از شهروندان خواست: خودروهاي خود را به سيستم ايمني مجهز کرده و از نگهداري اشياء و اموال قيمتي، وجه نقد در داخل خودرو خودداري کنند و هرگونه موارد مشکوک را بلافاصله به مرکز فوريت هاي پليسي110 اطلاع دهند.

_______________________

کشف 10 فقره سرقت منزل در شهرستان گلوگاه 
 فرمانده انتظامی گلوگاه از شناسایی و دستگیری 2 متهم به سرقت منزل و کشف 10 فقره سرقت خبر داد. 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود کلوانی با اعلام این خبر، افزود: در پي وقوع چندين فقره سرقت منزل و اماکن خصوصی در سطح شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت .
وی تصریح کرد: ماموران با انجام تحقیقات و بررسی صحنه های سرقت دریافتند، سارقان با شناسایی منازل خالي از سکنه و تخريب درب و اقدام به سرقت مي کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، خاطر نشان کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و فني دو متهم به سرقت منزل و اماکن که داراي سابقه سرقت بودند را شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ کلوانی افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و10 فقره سرقت منزل واماکن خصوصی در سطح شهرستان اقرار کردند که در بازرسی از مخفیگاه متهمان مقادیري اموال مسروقه، کشف شد. را
گفتنی است متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس با قرار صادره روانه زندان شدند . # خبرنگارتابناک مازندران #سلمان مهدوی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار