معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:
کد خبر: ۱۰۲۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 28 September 2015
تابناک بوشهر: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: دستگاه‌های پيشرفته درمانی استان بوشهر افزايش می‌يابد.

سید سجاد اقبالی ظهر دوشنبه در مراسم گرامیداشت شکست حصر آبادان در مجتمع درمانی قائم(عج) اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفيت‌های بالای بخش درمان است و تلاش داريم تا زمينه برای بهبود وضعيت فراهم شود.

وی افزود: به دلیل وجود نیروی انسانی متخصص و دستگاه‌های پیشرفته در بخش درمان استان بوشهر، اين استان از نظر تکنولوژی و ارایه خدمات از استان های همجوار چیزی کمتر ندارد.

اقبالی تصریح کرد: با اجرای طرح تحول نظام سلامت پنج استراتژی که شامل احداث مرکز درمان بیماران سرطانی، بهبود و ارتقای کیفیت اورژانس‌های بیمارستانی، بلوک‌های زایمانی، کلینیک‌های تخصصی و تخت‌های ویژه در استان بوشهر مد نظر بوده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: خدمات ویژه‌ای در کلینیک حضرت قائم (عج) به مردم عزیز استان ارائه می‌شود و انتظار می‌رود همچون گذشته با تعهد و تخصص خود به مردم ارائه خدمت كنند.

مدیر کلینیک و مرکز جراحی و مجتمع درمانی تخصصی و فوق تخصص حضرت قائم (عج) نیز گفت: در هر بخش تخصصی و فوق تخصصی این مرکز متناسب با نیازها دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی مرتبط خریداری شده و به مراجعین ارائه خدمت می‌شود که در نوع خود در استان کم نظیر است و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به دنبال رضایت مردم از عملکرد این مجموعه که متعلق به تمام  استان است هستيم.

ارسلان رستمی افزود: مرکز تخصصی جراحی قائم (عج) به عنوان یک دی کلینیک خدمات گسترده‌ای به نیروهای مسلح و عموم مردم استان ارایه می‌دهد به طوری که در سال گذشته حدود ۳۵۰ هزار نفر به این مرکز مراجعه و از خدمات تخصصی و فوق تخصصی استفاده کرده‌اند .

رستمی عمده ترین تجهیزات نصب شده در این مرکز را دستگاه های پیشرفته با متد و استانداردهای قابل پذیرش توسط وزارت بهداشت ودرمان در شاخص های جهانی ذکر کرد و گفت: بخش اورژانس، اطاق عمل، آزمایشگاه، دندانپزشکی، رادیولوژی، فیزیوتراپی و همچنین داروخانه نیز در این مرکز فعال است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار