تیم کبدی نیشکر به بندرعباس اعزام شد؛
کد خبر: ۱۰۲۵۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۰ 30 January 2022

تیم کبدی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به عنوان نماینده استان خوزستان به مسابقات کبدی ساحلی کارگری کشور اعزام شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دومین دوره مسابقات کبدی ساحلی کشور با حضور هشت تیم برتر کشور از ششم تا هشتم بهمن ماه در بندرعباس ( استان هرمزگان) برگزار می‌شود.

رئیس انجمن کبدی هیات ورزش کارگری خوزستان با بیان اینکه نیشکر اولین تیم ساحلی حاضر در این دوره از مسابقات است، گفت: اصلان حسن فر، حکیم صالحی، مجتبی طربی، ایرج همتی و محمد مهدی فرد به عنوان ورزشکار در این مسابقات شرکت می کنند و هدایت تیم نیز بر عهده مسعود منصورزاده است.

قاسم منصوری از آمادگی کامل تیم کبدی نیشکر در این رقابت‌ها خبر داد و از حمایت‌های دکتر ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از این تیم قدردانی کرد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به دلیل توجه ویژه به ورزش، توانسته در رشته‌های مختلف ورزشی در عرصه استانی، ملی و جهانی به جام‌های مختلفی دست یابد.

تیم کبدی نیشکر نیز با داشتن چهره‌های مطرح داوری، مربی و بازیکن، جایگاه ممتازی در سطح استانی و ملی دارد و پیش از این نیز نایب قهرمانی مسابقات کشوری شده بود.

چندی پیش نیز قاسم منصوری داور خوزستانی و پرسنل کشت و صنعت نیشکر سلمان فارسی به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات کبدی بین المللی به میزبانی لبنان حضور یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار