سرپرست اداره راه و شهرسازی خرمشهر گفت: طرح چهاربانده کردن جاده خرمشهر به اهواز با اعتباری بالغ ۲هزار و ۱۵۷میلیارد ریال و پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصد در حال اجرا است.
کد خبر: ۱۰۲۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳ 31 January 2022

مسعود رضایی دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه گام نخست این طرح به طول ۲۰ کیلومتر اجرا می‌شود افزود:عملیات اجرایی گام نخست طرح مذکور از کیلومتر ۹۵ تا ۱۰۰ با مشارکت استانداری خوزستان، وزارت راه و شهرسازی و سازمان منطقه آزاد اروند اجرا می‌شود.
وی افزود: بعد از وقفه ۱۰ روزه که به دلیل بارندگی عملیات خاکبرداری و تثبیت بستر با ماسه بادی با مشکل روبه‌رو شد هم اینک کار اجرایی با افزایش ماشین آلات و نیرو کار شتاب گرفته است.
رضایی مدت زمان اجرای فاز اول این طرح شامل احداث دوربرگردان ، چندین پل‌ و چهار تقاطع غیر همسطح را ۳۰ ماه اعلام کرد و گفت: اگر اعتبار مورد نیاز جذب شود عملیات اجرایی طرح چهاره بانده کردن جاده خرمشهر - اهواز با شتاب بیشتری اجرا خواهد شد.
جاده خرمشهر به اهواز به طول ۱۰۰ کیلومتر به عنوان یکی از مسیرهای صادرات به مرز شلمچه  از محورهای ترافیکی استان خوزستان است که همواره شاهد حوادث رانندگی است.
چهار بانده کردن جاده خرمشهر - اهواز علاوه بر تقویت پدافند غیرعامل در منطقه ، تردد کاروان های راهیان نور و زائران اربعین حسینی به سمت مرز شلمچه راتسهیل می کند.

تصادف زنجیره‌ای بین پنج دستگاه خودرو در چهارم دی ماه امسال در جاده اهواز - خرمشهر ۱۰ کشته و ۱۳ مصدوم بر جا گذاشت.

این حادثه تصادف زنجیره ای در کیلومتر ۴۰ جاده اهواز - خرمشهر رخ داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار