همزمان با دوازدهم بهمن‌ماه سالروز ورود تاریخی حضرت امام (ره) به میهن اسلامی زنگ انقلاب اسلامی طی آیینی با حضور سید محمد تقی شاهچراغی استاندار قم در دبیرستان نمونه دولتی حضرت معصومه (س) ناحیه سه اداره‌کل آموزش و پرورش قم به صدا درآمد.
کد خبر: ۱۰۲۶۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 01 February 2022

به گزارش تابناک قم، مدیرکل آموزش و پرورش قم در این آیین طی سخنانی با بیان اینکه شعارهای انقلاب تاریخ مصرف ندارد اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین این شعارها آزادی است‌ که همه این شعار را دوست دارند.

غلامرضا رحیمی گفت: آزادی که در چارچوب معیارهای اسلامی باشد، زیباترین آزادی‌ها است.

مدیرکل آموزش‌وپرورش قم گفت: معنویت، استقلال، اخلاق، عزت و عقلانیت نیز از دیگر شعارهای انقلاب است که حضرت امام (ره) پایه‌گذار آن است.

رحیمی همچنین گام دوم انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داد و گفت: کسانی که ۴۰ سال دوم انقلاب را مدیریت کنند و آن را به سر منزل مقصود برسانند، دانش آموزان هستند.

در این آیین که علاوه بر استاندار  قم برخی از مسئولان استانی، معلمان و فرهنگیان نیز حضور داشتند، زنگ انقلاب اسلامی در ساعت ۹:۳۳ دقیقه توسط یکی از فرزندان شهید نواخته شد، و سپس دانش‌آموزان در حالی که پرچم‌های ایران را به دست داشتند، سرود زیبای بوی گل سوسن و یاسمن آمد را همسرایی کردند.

در این آیین چند تَن از دانش‌آموزان ممتاز با اهدا جوایزی تجلیل شدند، و تمثال سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که توسط یکی از دانش‌آموزان هنرمند به شکل زیبایی نقاشی بود نیز رونمایی شد.

گفتنی است: آیین نواختن زنگ انقلاب اسلامی در بیشتر مدارس و واحدهای آموزشی قم و همچنین  زورخانه شهید فهمیده و واحدهای تولیدی صنعتی این استان نیز اجرا شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار