معاون علوم پزشکی مشهد:
معاون علوم پزشکی مشهد مقدس گفت: فاضلاب‌های خانگی مهمترین دلیل آلودگی آب حاشیه شهر مشهد است.
کد خبر: ۱۰۲۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۹ 29 September 2015
محمد بهرامی در همایش بهداشت محیط که در هتل همای شماره 1 برگزار شد،‌‌ ورود فاضلاب‌های خانگی در حاشیه شهر مشهد را از دلایل آلودگی آب دانست و اظهار داشت: ورود فاضلاب‌های خانگی در حاشیه شهر مشهد از جمله دلایل آلودگی آب‌ها هستند و این فاضلاب‌ها وارد کشف‌رود و مرورگاه‌های مردمی شده که سبب آلودگی محیط و آب‌ها می شوند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد در زمینه آمار مبتلایان به اسهال ناشی از آلودگی آب‌ها در سراسر دنیا، گفت: سالانه 15 میلیون نفر در دنیا به اسهال ناشی از آلودگی آب‌ها مبتلا می‌شوند که مرگ 4 میلیون نفر را به دنبال دارد.

وی پیرامون نابودی بی حد و مرز کره زمین توسط انسان‌ها بیان کرد: نابودی بی‌حد و مرز کره زمین به میزانی رسیده است که پیش بینی می‌شود تا سال 2050 میلادی به 2 کره زمین برای تامین خواست انسان‌ها نیاز داریم.

بهرامی سموم کشاورزی به میوه‌ها را سبب کاهش کیفیت غذایی میوه‌ها دانست و خاطرنشان کرد: افزودن سموم کشاورزی به میوه‌ها سبب کاهش کیفیت غذایی آنان شده و لازم است که به سوی تولید میوه‌های ارگانیک برویم.

وی از افزایش بی‌رویه مواد غذایی قاچاق خبر داد و گفت: علوم پزشکی مشهد تمامی مواد غذایی بدون فاکتور معتبر را قاچاق می‌داند و با خاطیان برخورد جدی می‌کند.

منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
ما درحاشیه شهرخواستاراجرای طرح فاضلاب هستیم مداح معروف نمی خواهیم مابدون مداح درزمان جنگ صد برابربالاشهررزمنده فرستادیم درهرکوچه حتما یک شهید یارزمنده داریم فرهنگ ما خیلی خوب است اقتصادرا تقویت کنید معابررا درست کنیدمادرحاشیه بلواررسالت پیاده رو نداریم مداح برای ما چکارمی تواند بکندنماز جمعه تظاهرات انتخابات همه جا گوش یه فرمان رهبر هستیم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار