مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد از کشف یک انبار احتکار کالاهای اساسی در حاشیه این شهر خبر داد و گفت:‌ بعد از بررسی های انجام شده مشخص شد محتکر این انبار یک تبعه غیرایرانی مقیم یزد بود.
کد خبر: ۱۰۲۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ 08 February 2022

علی اکبر مختاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص جزئیات این پرونده در استان،‌ اظهار کرد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه  بازرسان جهاد کشاورزی و  اتاق اصناف استان طی گزارش مردمی از یک انبار کالا در حاشیه شهر یزد، مقادیر زیادی از انواع مواد غذایی قاچاق، احتکار شده و تاریخ مصرف گذشته را کشف و ضبط کرده است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده تعزیراتی برای مالک این انبار افزود: تحقیقاتی پیرامون موضوع در حال انجام است و نهایتا مشخص شد متهم این پرونده یک تبعه غیر‌ایرانی است و هم اینک در بازداشت است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد گفت:‌ مسئول انبار غیرقانونی با ثبت نکردن مشخصات انبار خود در سامانه جامع انبارها، اقدام به قاچاق، اخفاء و احتکار کالا به قصد سوء استفاده از وضعیت بازار کرده است.

مختاری با توجه به تشدید نظارت و بازرسی‌ها از انبار‌ها و فروشگاه‌های استان یزد تصریح کرد: انبار‌هایی که در سامانه‌های اعلام‌ شده ثبت نشده‌ باشند، مشمول کالای احتکاری هستند و در این راستا به طور قاطع با محتکران برخورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی یزد با قدردانی از همکاری خوب مردم در شناسایی و برخورد با محتکران اقتصادی، خاطرنشان کرد: با افرادی که با نگهداری کالا‌های ضروری و اولیه مردم سعی در اخلال بازار داشته باشند ، برخورد جدی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار