مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی گفت: تسهیلات رونق تولید در بخش‌های دام وطیور، شیلات و آبزیان، صنایع تبدیلی، گلخانه و سایر بخش‌های کشاورزی در قالب سرمایه در گردش و سرمایه ثابت به تولیدکنندگان پرداخت می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۶ 09 February 2022

 

به گزارش تابناک مرکزی،مهندس امیریان در نشست اعضای طرح تسهیلات رونق تولید۱۴۰۰ که در سالن جلسات امام حسین(ع) سازمان جهادکشاورزی استان مرکزی برگزار شد افزود: تاکنون ۱۷۳نفر در سال۱۴۰۰ از منابع طرح رونق تولید به بانک‌های عامل معرفی شدند که ۶۸نفر از متقاضیان موفق به دریافت تسهیلات با مجموع بیش از ۴۰۰میلیارد ریال شده اند.
وی ادامه داد:مابقی متقاضیان هم درحال تکمیل مدارک فرآیند دریافت تسهیلات می‌باشند.
مهندس امیریان به پیشتازی بانک کشاورزی در خصوص پرداخت تسهیلات به متقاصیان طرح رونق تولید۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: بانک کشاورزی با همکاری خوبی که دارد مبلغ ۲۵۶میلیارد ریال از ۴۰۰میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده به متقاضیان را ارائه کرده و مبلغ ۱۴۴میلیارد ریال دیگر را نیز سایر بانک‌های عامل به متقاصیان پرداخت کرده‌است.
مدیر امور سرمایه‌گذاری سازمان جهادکشاورزی اظهار داشت: مجموع اشتغال ایجاد و ثبت شده از طریق طرح رونق تولید۱۴۰۰ تاکنون ۲۷۸نفر بوده است‌.
وی اظهارداشت: از ۹۵طرح موجود در طرح رونق تولید۱۴۰۰ برای دریافت تسهیلات تعداد ۳۷طرح به ارژش سرمایه بیش از ۱۲۸۳میلیارد ریال در حال پیگیری و تکمیل مدارک در بانک‌ها هستند و تعداد ۵۸طرح جدید نیز آماده معرفی به بانک‌های عامل می‌باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار