استاندار همدان:
استاندار همدان با بیان اینکه حساب هیچ واحد تولیدی در استان مسدود نشود تاکید کرد: بانک‌ها پیش از مسدود کردن حساب واحد‌های تولیدی، مساله خود با واحد مربوطه را در ستاد تسهیل رفع کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲ 16 February 2022

به گزارش تابناک همدان،  علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی در حل مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی استان، با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری یعنی تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها اقدام کنند. 

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی نهایت همکاری و مساعدت با تولید‌کنندگان را داشته باشند، نباید بخاطر پیچ و خم فرآیند‌های اداری، از تولید دلزده بشوند. 

استاندار همدان تاکید کرد:  دستگاه‌های اجرایی باید توجه بیشتری در بررسی پرونده‌های تولید‌کنندگان داشته و در این زمینه مانع‌زدایی کنند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه برای تبدیل کردن استان به قطب دارویی کشور، برنامه‌ها و طرح‌های‌مختلفی در دستور‌کار قرار گرفته است، عنوان کرد: در حال تقویت زیرساخت‌های تولیدات دارویی در شهرستان تویسرکان هستیم. 


استاندار همدان با اشاره به منویات مقام معظم رهبری که باید از واحد‌های تولیدی استان حمایت شود، افزود:  مشکلات واحد‌های تولیدی باید گره‌گشایی شوند، نه اینکه به آن‌ها اضافه شود. 


لازم به ذکر است:  امروز در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، شرکت‌های زیر مورد بررسی و مشکلات آن‌ها رفع شد:

✔️ شرکت هکمتان دارو

✔️ یک واحد مرغ گوشتی در شهرستان ملایر

✔️ آسفالت‌سازه نهاوند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار